ROSE

Lupta cu gandurile murdare!

Nu stiu de ce scriu acest articol acum, nu e o preocupare a mea actuala, dar simt ca trebuie sa scriu despre acest subiect. Fiecare dintre noi avem de luptat cu gandurile, cu ispitele care vin la nivelul gandurilor, acolo se plamadeste pacatul care urmeaza sa fie infaptuit, daca reusim sa omoram acele ganduri, am castigat batalia cu pacatul.

Cu multi ani in urma, am avut o lupta teribila din punctul asta de vedere, si cum la biserica nimeni nu te invata lucruri practice a trebuit sa ma dau cu capul de pereti pana am descoperit intr-un final epuizata de lupta pe care o duceam, cum sa fac ca sa biruiesc la nivelul gandurilor. Biblia imi spune sa facem gandurile noastre rob ascultarii de Hristos. Ok, bun sfat dar cum fac lucrul asta practic? Eram bombardata pur si simplu de diavol cu ganduri dintre cele mai mizerabile si nu stiam cum sa fac fatza, dar dintr-o data am descoperit ceva ce mi-a schimbat viata radical.

Sti ce am inceput sa fac? Am luat fiecare gand pe rand si cu imaginatia mea, l-am impachetat, l-am luat si l-am dus la crucea lui Isus. Mi-am imaginat tot acest proces, am transferat pur si simplu gandul din capul meu la crucea lui Isus, mi-am imaginat cum iau gandul din mintea mea si il duc la crucea lui Isus si il las acolo jos la poala crucii, Si cum gandurile veneau continu, o perioada asta a fost ocupatia mea principala, sa iau gandurile unu cate unu si sa le duc pe rand la crucea lui Isus.

In momentul in care lasam gandul la crucea lui Isus, ma simteam libera, ceva se intampla inlauntrul meu. Am hotarat sa nu mai las nici un gand strain de voia lui Dumnezeu sa stea in mintea mea nici macar o secunda, ci in momentul in care apare, il impachetez cu mintea mea si il duc urgent la crucea lui Isus si il las acolo. Dupa o vreme gandurile acelea au devenit mai rare si pur si simplu am simtit ca am avut una din cele mai mari biruinte in umblarea mea cu Dumnezeu.

Apoi am combinat acel transfer al gandurilor la cruce, facand gandurile rob ascultarii de Hristos, cu versetele din Evrei 4:15. Caci n-avem un Mare Preot care sa n-aiba mila de slabiciunile noastre, ci Unul care in toate lucrurile a fost ispitit ca si noi, dar fara pacat. 16. Sa ne apropiem, dar, cu deplina incredere de scaunul harului, ca sa capatam indurare si sa gasim har, pentru ca sa fim ajutati la vreme de nevoie.

Daca Isus a fost ispitit in toate ca si mine, Il pot striga in ajutor, El ma intelege, stie mecanismele prin care pot invinge ispita, stie cum mintea mea cloceste anumite lucruri si mai ales pentru ca imi promite ca voi fi ajutata in vreme de nevoie, pot apela cu incredere la ajutorul Lui.

Practic cum am facut? Vine gandul, ispita, de orice fel, si nu o las sa cloceasca in mintea mea, ci imediat, in fractiunea de secunda urmatoare, il strig pe Isus, El stie exact ce se petrece in mintea mea si nu mai am timp sa ii tot explic ce si cum, eu vreau sa scap intr-o fractiune de secunda de gandul respectiv. Pur si simplu, ma lupt cu mine si strig inlauntrul meu: Isuuus, ajutor.

Am descoperit asta cu ani in urma si aceeasi tactica o folosesc si acum cand vin ganduri care nu trebuie sa stea in mintea mea, strig dupa Isus, uneori fara sa scot un sunet, e un strigat al inimii mele, si e extraordinar, de fiecare data, dar de fiecare data simt ca nu Il strig in zadar, si simt cum ma ajuta intr-o secunda sa scap de gandul respectiv.

E o tactica care mi-a adus biruinta in 100% din situatii, de fiecare data cand am aplicat-o a mers perfect. Cand Il chem pe Isus in ajutor, imi da ajutor, cand Ii strig Numele, ceva se intampla, nu Il strig degeaba. E minunat sa iti poti pastra mintea curata! Daca te confrunti cu esecuri in lupta cu gandurile aiurea, incearca ce ai gasit scris  in acest articol. Fi binecuvantat/a!

4 responses

  1. Stefan

    Romani12;2,gandurile vin adesea din poftele firi.

    Iulie 8, 2010 la 6:09 pm

  2. Zaharia Nelu

    Desi ati vorbit de duhul religiozitatii, va intreb totusi, ce religie aveti cei care ati postat aici?

    Mai 3, 2011 la 8:39 pm

  3. violeta

    e adevarat,mi se intampla si mie,si acelasi lucru fac si eu,cand ganduri urate,murdare,imi vin in minte,ca este vocea diavolului sau pofta firii pamantesti,nu pot sa imi dau seama imediat,dar este o lupta puternica in a-mi pastra mintea curata si constiinta nepatata;in momentul in care mintea mea tinde sa o ia pe „aratura”,strig in inima mea la Isus,ii cer ajutorul,sa ma scape de gandurile murdare,ptr ca le urasc,nu vreau sa fie asa ceva in mintea mea,nu vreau sa permit vreunui gand rau sa imi murdareasca cugetul..Este intr-adevar o lupta destul de grea,pe care o duc mai tot timpul,dar am simtit ca Domnul Isus ma intareste si imi curata mintea…Slava Domnului,ii multumesc Domnului Dumnezeului nostru plin de dragoste si indurare .Domnul sa va binecuvanteze.

    Martie 13, 2013 la 1:43 pm

  4. emanuel

    ESTE MINUNAT CE AM CITIT AICI SI DA ISUS NE POATE ELIBERA DE ORICE GAND MURDAR DOAR TREBUIE SA NE RUGAM ŞI SA CREDEM DUMNEZEU SA NE AJUTE AMIN

    Mai 30, 2016 la 6:51 am

Lasă un răspuns

