ROSE

Cum sa intri in binecuvantarea lui Avraam-Joseph Zabarte (5/6)

El te-a facut bogat din cauza a ceea ce Isus a facut nu din cauza a ceea ce ai facut tu. Te-a vindecat, nu pentru ca ai memorat toate versetele despre vindecare si pentru ca ai meditat la aceste versete ci pentru simplul fapt ca crezi. Isus a platit asta la cruce, El a platit totul pentru vindecarea mea. Nu tre sa memorez versetele, trebuie doar sa cred

Predicatorii care sunt impotriva harului, desi nu spun asta, ei vorbesc despre harul lui Dumnezeu dar traiesc inca conform legii, au o frica si anume ca daca nu mai trebuie sa memorez acele versete despre vindecare ca sa primesc vindecarea atunci ce motiv as mai avea sa deschid Biblia? Vrei sa spui ca deschizi Biblia doar cand ai nevoie de ceva anume, nu pt ca Il iubesti pe Dumnezeu si vrei sa Il cunosti mai mult?Vezi, asta face harul lui Dumnezeu, cand incepi sa apreciezi ceea ce a facut El „Doamne, Tu ai facut totul, nu e nimic lasat pt mine sa fac, decat sa cred si sa primesc” faci lucrurile din dragoste.

De asta esti numit credincios. Un credincios, crede.  A crede este ceva natural, vine in mod natural cand e vb de un credincios. Nu trebuie sa incerci sa crezi, pur si simplu crezi. E ca si cum eu fac lucruri naturale, normale pentru un barbat, pentru ca sunt un barbat. Nu trebuie sa ma gandesc ” stai putin, oare asta e ceea ce face un barbat, trebuie sa am grija, daca cumva fac ceea ce face o femeie, e grav, daca cumva umblu prea unduit oamenii ar putea crede ca sunt femeie, trebuie sa am grija cum tin paharul, etc” Si sti la ce duce asta? La stres si prea multi oameni traiesc asa.

Incerc sa cred. Asta suna ca si „incerc sa fiu barbat”. Nu trebuie sa incerc sa fiu barbat, sunt barbat, stiu asta, e identitatea mea, e natura mea. Natura ta este aceea de credincios, nu trebuie sa incerci sa crezi, tu deja crezi. Nu te lupti pt asta. Eu nu ma lupt in fiecare dimineata cu ideea „sunt barbat sau femeie, am uitat, stai sa ma gandesc, stai sa verific”. Nu te lupti cu asta, tu sti, te trezesti dimineata si sti, crezi.

Ce crezi? Crezi ca esti vindecat, ca ai abundenta, ca esti prosper, crezi ca esti cap si nu coada, crezi ca esti deasupra si nu dedesupt, ca esti binecuvantat cand vi si cand pleci, crezi.  Asta e ceea ce esti. Nu incerci, pentru ca incercatul implica munca, pur si simplu crezi, doar accepti, asta e tot ce tre sa faci. Si atunci nu mai esti condus de ceea ce ai in portmoneu  „cand nu am bani, inseamna ca sunt sarac”. Nu!!! De ce nu schimbi ceea ce crezi. Credinta noastra trebuie ancorata in Cuvant nu pe o bucata de piele de vaca (din ce e facut portmoneul).

Eu sunt sub har. Tu trebuie sa intelegi ca nu mai esti sub lege, esti sub har. Harul spune ca nu conteaza daca tu meriti sau nu, nici macar nu conteaza ceea ce gandesti, conteaza ceea ce crezi si asta e cheia sa faci ca promisiunile sa lucreze in viata ta.

Cineva poate sa iti spuna „nu meriti sa fi doctor”. Tu tre sa ii spui”nu imi spui tu mie ce merit sau nu, eu sunt sub har”. Sau „nu meriti sa fi vindecat”. Iau cancerul si il pun sub har si spun „poate ca eu nu merit vindecarea, dar o am oricum. Seful tau nu te place  „Doamne imi pun seful sub har, el ma place, nu merit sa fiu placut dar sunt sub har”. Nu mai e vorba ca merit sau nu.

Tre sa intelegem ce vrea Dumnezeu sa ne invete aici. Am fost atat de programati de lume ca sa functionam dupa un sistem bazat pe merite. Trebuie sa schimbam asta.

-Pastore, tu nu intelegi, inainte sa ma pocaiesc am obisnuit sa beau asa mult alcool ca mi-a distrus ficatul”
-Ok, dar esti mantuit acum?
-Da, sunt, insa intre timp m-am trezit cu ciroza la ficat
-Ei bine, pune ciroza sub har, lasa-l sa iti dea un ficat nou
-Dar nu merit, e vina mea, am baut asa mult
-Da, asta e adevarat, dar daca cineva e in Hristos e o faptura noua, cele vechi s-au dus, s-a sfarsit, Dumnezeu a uitat totul, nu se raporteaza la tine ca la cel care obisnuia sa bea, iar daca intre timp te-ai trezit cu ficatul bolnav, pune-l sub har si spune-i: am nevoie de un ficat nou, pentru ca un om bolnav nu poate sa slujeasca la capacitati maxime, un om mort nu te poate lauda, trebuie sa ma vindeci, Fiul Tau a murit pe cruce pentru ficatul meu, iti multumesc ca am un ficat nouS-ar putea sa mai ai dureri, dar noi nu umblam prin vedere ci prin credinta, umblam prin credinta si nu prin ceea ce simtim, umblam prin credinta nu prin ceea ce ne spun doctorii, slava Domnului pentru doctori, dar noi avem un alt doctor care ne spune „stiu ca nu meriti sa fi vindecat, dar te-am vindecat deja, lucrarea e facuta, nu trebuie sa platesti nimic pentru vindecare, Fiul Meu a platit pretul, vindecarea e a ta”

Video AICI

Prima parte AICI, a doua parte AICI, a treia parte AICI, a patra parte AICI

Lasă un răspuns

