ROSE

Healing out of Intimacy

22 responses

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    Octombrie 5, 2010 la 1:47 pm

  2. beduinu

    cum se traduce titlu ca gugl traduce numa pe 1/2 ?

    Octombrie 6, 2010 la 8:22 am

  3. Vindecarea care vine din intimitatea cu Duhul Sfant, din umblarea permanenta cu Duhul Sfant- despre asta e vb in filmulet

    Octombrie 6, 2010 la 1:21 pm

  4. Paul

    http://www.rcrwebsite.com/wordfaith.htm Priveste din lumina Biblei si nu a sentimentelor, acolo gasesti Adevarul.

    Octombrie 11, 2010 la 11:38 am

  5. paul
    am citit printre randuri ce ai pus aici, si stau si ma intreb de ce oare toti cei care lucreaza cu semne si minuni sunt catalogati dupa acelasi tipar. Cei in a caror lucrare nu exista semne si minuni sunt ok, restu sunt cu prosperitatea, cu chestii psihologice, etc. E f straniu, nu de alta dar lucrarea lui Isus a fost plina cu semne si minuni.
    Oare oamenii astia care lucreaza cu semne si minuni sa fi inteles unele principii ale Imparatiei lui Dumnezeu din moment ce cam toti sunt foarte bogati? sau noua sa ne fi scapat acele principii din moment ce ne taram dpdv material si nu numai?
    Cuiva ii scapa logica elementara.

    Vorbesti aici de sentimente. Hai sa fim sinceri cine umbla bazati pe sentimente? Nicidecum cei care umbla prin credinta, si in articolul tau e vb de credinta din aia care face abstractie de sentimente, asa ca iar cineva nu intelege cum trebuie lucrurile

    Octombrie 11, 2010 la 12:26 pm

  6. Docmana

    sa presupunem ca eu ma rog pt vindecarea cuiva si cred ca acea persoana va fi vindecata. este suficient credinta mea ca acea persoana sa fie vindecata, sau trebuie sa creada si persoana bolnava? tu ce zici? daca ai putea sa-mi argumentezi si cu scriptura, ar fi minunat. merci.

    Octombrie 13, 2010 la 9:53 pm

  7. multa vreme am crezut ca e necesar sa existe credinta din partea bolnavului, dar cu timpul, din proprie experienta mi-am dat seama ca nu e necesar. Am vazut oameni vindecati care nu aveau nici un strop de credinta, ba mai mult pe o persoana a trebuit sa o fac sa taca din gura, sa ma lase sa ma rog, pt ca tot imi spunea cum nu crede ca Dumnezeu se va atinge de ea, si a fost vindecata. Si atunci am inceput sa imi tot pun intrebari in directia asta.

    Hai sa ne uitam la lucrarea lui Isus. Isus i-a vindecat pe toti cei care au venit la El pentru vindecare fizica, deci procentaj 100%. Au fost mii si mii de oameni care au avut parte de vindecarea lui Isus, sate intregi au scapat de boala, unii probabil dusi de rude fara sa stie unde si incotro se duc, doar s-au trezit la intalnirea de vindecare a lui Isus.

    Daca iei un grup de o suta de oameni, probabil ca procentul celor care nu au credinta e mai mare decat procentul celor care au credinta in ce priveste vindecarea. Cu siguranta ca asa a fost si pe vremea lui Isus, sau hai sa zicem ca atunci cei care aveau credinta erau mai multi, dar in orice caz nu toti au avut credinta si totusi toti au primit vindecarea.

    Stiu ca Isus a spus in cateva randuri „credinta ta te-a vindecat” si sunt sigura ca e f importanta credinta celui care vrea vindecarea, dar in acelasi timp daca aceasta nu exista, se pare ca Isus nu i-a pus deoparte pe cei care nu au crezut, ci i-a vindecat si pe ei. E ideal ca atat cel care se roaga cat si bolnavul sa aiba credinta, dar daca credinta nu exista din partea bolnavului, cred ca vindecarea poate veni generata fiind de credinta celui care se roaga, mai ales ca tot Biblia ne spune ca daca cerem cu credinta ni se va da, daca cerem cu credinta vindecarea cuiva ni se va da.

    Nu stiu daca am explicat destul de clar, dar sper ca s-a inteles ideea

    Octombrie 13, 2010 la 10:59 pm

    • Docmana

      da, s-a inteles. merci. si ai dreptate.
      cum te rogi pt un bolnav? daca nu poti spune aici, scrie-mi in mail. m-ar interesa sa stiu. poate nu ma rog corect…

      Octombrie 13, 2010 la 11:50 pm

  8. am scris doua articole pe tema asta, https://roseinthedesert.wordpress.com/2010/07/06/cum-s-a-rugat-isus-pentru-bolnavi-1/#comments si mai ales aici https://roseinthedesert.wordpress.com/2010/07/07/cum-s-a-rugat-isus-pentru-bolnavi-2/#comments

    de fapt e impropriu sa spun ca ma rog. tocmai in seara asta la telefon m-am rugat pt o sora care avea dureri de o anume natura, si practic ce am facut, am spus de vreo doua trei ori :in numele lui Isus iti poruncesc durere sa pleci, boala sa pleci, cu toata autoritatea pe care o am in Isus iti poruncesc sa pleci………….. si am incercat sa Il ascult pe Duhul Sfant. Am avertizat-o pe sora ca daca cumva tac sa nu creada ca nu ma mai rog, am tacut pur si simplu si in duhul s-a intamplat totul, in duhul am simtit cand a plecat problema. E greu de explicat, dar sunt absolut sigura ca fiecare persoana plina de Duhul Sfant poate sa simta calauzirea asta in duhul.

    Dupa cum am scris in articolele de care ti-am spus mai sus, Isus nu a folosit multe cuvinte, nici macar nu s-a rugat, pur si simplu a poruncit bolii sa plece. Acuma fiecare poate fi calauzit sa faca asta intr-un fel sau altul, uneori e suficienta o singura porunca, alteori e nevoie sa repeti, depinde. Daca invatam sa ne conectam cu Duhul Sfant si sa Ii ascultam impulsurile launtrice, asta face mai mult decat un milion de cuvinte.

    Nici eu nu m-am prins din prima cum stau lucruirle, am bajbait, m-am rugat pentru multi si nimic nu s-a intamplat, dar treptat am inceput sa inteleg ce ma invata Biblia, sa inteleg ca Duhul Sfant in mine face lucrarea si invat inca cum sa Il ascult si sa ma las calauzita de El. Totul e sa incepi sa te rogi pt bolnavi, sa ai curaj chiar daca la inceput nici nu o sa sti ce sa zici si intervine frica, timiditatea, etc, dar cu timpul astea vor disparea 🙂

    Octombrie 14, 2010 la 12:01 am

  9. Docmana

    am citit. merci.

    cum sa fac sa primesc mai repede botezul cu duhul sfant? il cer si nu-l primesc. de ce oare?

    Octombrie 14, 2010 la 11:25 pm

    • si io imi pun aceeasi intrebare atunci cand esuez repetat in ceva anume. De ce oare? Asa ca mi se pare o intrebare la locul ei. Si cred ca nu mi-a pus mie intrebarea in mod special.
      Iar Dumnezeu apreciaza in mod deosebit intrebarile copilaresti si atitudinea copiilor, cica nu putem intra in Imparatia Lui decat avand atitudinea unui copil

      Octombrie 15, 2010 la 4:22 pm

  10. Botezul cu Duhul Sfant este parte din mostenirea ta, ai dreptul la acest dar a lui Dumnezeu si singura conditie pe care trebuie sa o indeplinesti este sa te fi pocait. Nu exista nici o alta conditie de indeplinit.
    Nu stiu daca ai citit, sunt mai multe articole despre subiectul acesta, le poti gasesti pe coloana din dreapta a blogului undeva mai jos, la categoria Botezul cu Duhul Sfant, unde e explicat in detaliu cam tot ce tine de primirea botezului cu Duhul Sfant

    Iti dau linkul primului articol, daca nu le gasesti cumva pe coloana din dreapta, si de la primul articol, chiar deasupra titlului putin la dreapta exista linkul spre urmatorul articol si tot asa
    https://roseinthedesert.wordpress.com/2008/11/16/botezul-cu-duhul-sfant-1/#comments

    Octombrie 15, 2010 la 1:39 am

    • Docmana

      asa e. mai multa pocainta.

      Octombrie 15, 2010 la 6:40 pm

      • docmana,
        cand m-am referit la pocainta, vroiam sa spun ca e suficient sa fi incheiat un legamant cu Dumnezeu. asta e singura conditie pentru cineva sa poata primi botezul cu Duhul Sfant. Si din cate imi dau seama, indeplinesti conditia asta, asa ca darul Duhlui Sfant e parte din mostenirea ta si ai dreptul la a-L primi🙂

        Octombrie 15, 2010 la 9:16 pm

      • Docmana

        ok, rose. am inteles acum. : ) merci. ma bucur ca si aici am gasit unele raspunsuri la intrebarile mele. in ultimul timp, dumnzeu imi descopera unele lucruri care pana cum nu le intelegeam asa, ori le treceam cu vederea.

        Octombrie 15, 2010 la 10:19 pm

      • ma bucur mult pentru tine🙂 e minunat cand Dumnezeu ni se reveleaza, si eu trec printr-o perioada in care inteleg lucruri pe care nu le intelegeam inainte si e grozav cum Dumnezeu raspunde inimii sincere si dorintei de a-L cunoaste mai mult

        Octombrie 15, 2010 la 10:40 pm

  11. din cate stiu cea mai frecventa intrebare a copiilor este De ce? …. in inocenta si neintelegerea lor cu privire la tot e misca, isi permit sa intrebe De ce? De ce? De ce?

    De aia mi se pare absolut normal in necunostinta si neintelegerea noastra cu privire la muulute aspecte ale vietii sa ne punem aceeasi intrebare copilareasca, naiva, incercand sa aflam, sa invatam .

    Asa ca De ce-ul? e ca o emblema a copilariei, o intrebare a inocentei si sinceritatii care vrea sa cunoasca, care nu are impresia despre sine ca este buricul pamantului

    Si pot continua la infinit cu explicatia asta

    Octombrie 15, 2010 la 7:06 pm

  12. Docmana,
    eu nu cred ca iti lipseste credinta, eu cred ca ai credinta, dar pentru ca invatatura in bis penti cu privire la acest subiect si nu numai e foarte ambigua, e normal sa nu sti cum sa faci si ce sa faci.

    Credinta e un lucru simplu, un crestin are automat credinta din moment ce Isus locuieste in noi, e o chestie naturala, nu trebuie sa ne fortam ca sa avem credinta,

    Sunt sigura ca tu ai credinta doar ca trebuie sa o canalizezi in directia in care trebuie si sa gandesti logic lucrurile.

    Ai citit seria de articole despre botezul cu Duhul Sfant?

    Octombrie 16, 2010 la 1:01 pm

    • Docmana

      inca nu, dar urmeaza. nu am avut timp.
      credinta cred ca am, dar poate ca trebuie si mai multa. insa cred ca din cauza ca nu sunt inca vrednica sa primesc, nu primesc. mai trebuie sa ma pocaiesc. altfel nu inteleg de ce nu primesc. nu inteleg de ce unii cer o data si primesc imediat. nu stau luni si ani de zile dupa acest botez. cred ca ei sunt mai buni, mai vrednici de duhul sfant.

      Octombrie 16, 2010 la 1:20 pm

  13. in articolele despre care ti-am vb, se raspunde la mai toate fricile, indoielile care vin cu privire la acest subiect. O sa te ajute 🙂

    Octombrie 16, 2010 la 2:39 pm

  14. Docmana

    in sfarsit am reusit sa citesc cele opt „capitole” de la botezul cu duhul sfant, care iar m-au facut sa vad altfel decat stiam unele lucruri. multumesc.
    urmeaza sa citesc si marturiile si ce-o mai ramas de la „categoria” aia. : )

    Octombrie 21, 2010 la 9:37 pm

  15. ma bucur🙂
    fi binecuvantata

    Octombrie 21, 2010 la 9:50 pm

Lasă un răspuns

