ROSE

Cel ce este in mine, este mai mare decat cel ce este in lume!

“Cel ce este in voi, este mai mare decat cel ce este in lume” 1 Ioan 4:4

“Cel ce este in mine, este mai mare decat cel ce este in lume”

Cel ce este in mine si care poseda intreaga mea fiinta, Cel cu care fiinta mea e contopita, Isus, Cel care prin Duhul Sau locuieste in fiecare celula a fiintei mele, trup, suflet, duh, este mai mare decat orice virus, bacterie, boala, epidemie, care este trimisa de cel ce este in lume, de diavol.

Tot ce vine din lume, de la cel rau, trebuie sa se supuna autoritatii absolute a lui Hristos, trebuie sa se supuna Celui care locuieste in mine, si atunci cand sunt atacata de ceva ce vine de la cel ce este in lume, ma voi concentra asupra Celui care locuieste in mine si voi constientiza ca elementele exterioare nu pot sa invinga niciodata pe Cel care a biruit moartea, pacatul, boala si blestemul la cruce. Si pentru ca El locuieste in mine, am biruinta asigurata.

Nu mai accept intrusi care vin de la cel rau, din moment ce de partea mea, de fapt in mine, contopit cu mine si eu cu El, e Isus.

Imagineaza-ti o persoana care intra in camera ta si nu mai vrea sa iasa. Tu esti proprietarul camerei si la urma urmei o sa il dai afara pe sus daca e nevoie, o sa il impingi si o sa il dai afara. Isus e proprietarul fiintei mele, si fiind una cu El, ma impotrivesc si imping virusul, bacteria, boala, problema respective de sanatate, afara. Eu sunt templul Duhului Sfant, un templu destinat sa fie perfect, pentru ca Imparatia lui Dumnezeu nu este cladita pe lucruri de mana a doua, ruinate, alterate si cu igrasie.

Ps. Ce am scris aici nu vine din intelepciunea mea, sau impresia mea, sau ca mi se pare mie ca Dumnezeu mi-a vorbit, e pur si simplu ceea ce Duhul Sfant mi-a vorbit acum doua nopti

Lasă un răspuns

