ROSE

Curajul de a asculta de Duhul Sfant

Intotdeauna cand am iesit dintr-o conceptie religioasa si am inceput sa actionez dupa revelatia pe care Duhul Sfant mi-a dat-o, religia a fost atat de puternic impregnata in fiecare celula din mine incat mi s-a parut ca schimbarea pe care o fac este o erezie, sau o blasfemie. Din cauza asta au fost situatii in care am dat inapoi, crezand ca fac ceva gresit, dar bine ca Duhul Sfant s-a tinut de capul meu si mi-a repetat care este voia lui Dumnezeu si intr-un final mi-am luat inima in dinti si m-am luptat cu balaurul religiozitatii care m-a tinut paralizata prin frica si intimidare.

Va spun asta pentru ca probabil unii va confruntati cu asa ceva, e doar o intimidare ordinara a celui rau, daca Biblia spune clar un lucru, nu mai conteaza ce spun toate denominatiunile pamantului, nici macar toti popii si pastorii din lume, conteaza un singur lucru, voia lui Dumnezeu exprimata negru pe alb in Cuvant.

Iti trebuie curaj sa asculti de Duhul Sfant.

2 responses

  1. 7rain

    Amin ! sa lasam atunci sa fie ..nu doar o dorinta, nu doar un sentiment de un moment sau altul, de azi sau de maine, sa fie asa cum ai scris Rose… sa renasca iar si iar in noi un sentiment de curaj deplin in ascultaree! invata’ne Dh Sfant ca pas cu pas , suflare cu suflare suntem dependenti de tine si acolo unde Esti Tu este libertate deplina de orice ne’ar putea bloca sau limita mintile noastre!

    Ianuarie 13, 2011 la 10:03 pm

Lasă un răspuns

