ROSE

„Voi nu vreti sa va duceti?”

La un moment dat Isus le-a vorbit ucenicilor despre trupul si sangele Lui care sunt hrana si bautura – IOAN 6 :32-71 – O parte dintre ucenici nu au putut digera acea invatatura si L-au parasit pe Isus. Banuiesc ca majoritatea dintre noi i-am fi oprit si le-am fi spus : „Stati putin, o sa va explic mai pe larg ceea ce am vrut sa spun, nu trebuie sa va suparati din cauza a ceea ce am spus, poate ati inteles gresit, poate ati exagerat ceea ce am vrut sa zic, de fapt am vrut sa zic ca….”  Si totusi Isus nu a facut asta, o parte importanta din echipa Lui L-a parasit si El nu a facut nici un efort de a impaca lucrurile, de a-i tine langa El. Mai mult de atat, s-a uitat spre cei 12 ucenici si le-a zis:  „Voi nu vreti sa va duceti?” (Ioan 6:67)

Bunul simt a lui Isus nu se potriveste deloc in multe situatii cu bunul simt al nostru. Uneori e nevoie de autoritate, de verticalitate, in felul asta scapi de persoanele din jur care de fapt sunt niste oportunisti care nu vor sa plateasca nici un pret, a caror aliere cu tine tine doar de dispozitia lor de moment sau de interesul de moment. Uneori e bine sa spui cele mai radicale lucruri de care esti in stare si sa faci curatenie in jur, cei care sunt legati de tine cu mai mult decat interesul de moment, iti vor ramane alaturi, iar restul vor pleca.

Lasă un răspuns

