ROSE

Eroul ranilor mele

Fiecare rana in parte a primit atentia Ta, chiar daca nici una nu a fost facuta din cauza Ta, Te-ai aplecat asupra fiecareia, ai mangaiat, ai spalat, ai lipit la loc ceea ce a fost rupt, cu imbratisarea Ta, ai luat in brate toate ranile mele, rani de care nu esti Tu de vina. Ai fost singura sansa pentru aceste rani ca sa fie tratate, cei care le-au facut in marea majoritate nu si-au revendicat niciodata aceste rani, si nici nu cred ca au de gand sa faca asta vreodata, nici macar nu stiu ce ravagii au lasat in urma, nu s-au intors sa vindece ceea ce au distrus, Tu ai fost singura sansa. Ciudat, straniu si bizar, desi am stiut teoretic ca Tu esti vindecarea ranilor mele, din instinct m-am temut sa te las sa le atingi. Desi am stiut teoretic ca nu vei apasa pe rana sa imi provoci durere, obisnuit cu obisnuinta oamenilor de a lovi, m-am temut. Speriat de aceasta realitate mi-am cerut iertare ca inconstient te-am bagat in aceeasi oala cu ei. Tu esti Eroul ranilor mele, pentru ca nu ai scapat niciuna din vedere, si ca un Prieten Adevarat te ocupi de ele, pana nu mai sangereaza, pana nu mai dor. Iti multumesc ca ai mers pana acolo incat sa iei aceste rani asupra Ta. Iti multumesc Eroul meu, Eroul ranilor mele!!!

Lasă un răspuns

