ROSE

FLY

I close my eyes
Everything disappears with Your smile
I raise my hands
On a cliff I stand
Arms open wide
You’re the Father, I’m the child
You whisper to me:
Step off the edge–
Leave it all behind, Leave it all behind!
Cut loose, cut loose the ties…
Let go, let go!
Far way too long I’ve settled for these lies
When so much more has been waiting on the other side.
I think it’s time we cross this river so wide
Leave these shores, step off the edge
Leave it all behind, leave it all behind!
Cut loose, cut loose the ties
Let go, LET GO!!!!!!!
FLY! FLY! YOU CAN FLY!
Leave the ground, leave the ground!
GO AND FLY!
This is what you, you were meant to FLY!
Through the wind in the trees~
Through the wind, through the wind in the trees!
Through the wind, through the wind in the trees

Oh, the leaves are dancing
Oh, the leaves are dancing
Healing, healing, healing
Healing power is coming down
Healing power is coming down
Healing sound, the healing sound is coming down

It’s just me and You
It’s just me and You, Papa
It’s just me and You in this place,
It’s just me and You and Your face
I can’t hear any other voices but Yours, but Yours.
It’s just me and You, God.
It’s just me and You, God.

What I once was, what I once was
I’ll never be again!
I’m becoming the dream, the dream of God…
Eden, the Garden is right here, right now!

All I can see is Your smiling, smiling over me, oh God. Love. It’s beautiful.

5 responses

  1. ioana

    super-super melodia, ms ca mi-ai trimis-o😉 (sti tu😛

    Februarie 27, 2011 la 12:37 am

  2. Nelu

    Zbor

    Am inchis ochii
    Si totul a disparut cu zambetul tau
    Ridic mana
    Stand pe o stanca
    Bratele-mi sunt larg deschise
    Tu esti tatal, eu copilul
    Imi soptesti
    Pasind pe margine
    Las totul in urma, lansand totul in urma!
    Tai pierderile, tai toate legaturile in care pierd
    Sa se duca, sa se duca!
    Prea mult timp am crezut minciunile
    Cand atat de multe au asteptat de cealalta parte.
    Cred ca e timpul sa trecem raul atat de lat
    Lasand aceste maluri, pasesc pe margine
    Las totul in urma, lasand totul in urma !
    Tai pierderile, tai toate legaturile in care pierd
    Sa se duca, sa se duca!

    Zboara! Zboara! Poti zbura!
    Lasa pamantul, lasa pamantul!
    Du-te si zboara !
    Asta este ceea ce, ti-a fost menit, sa Zbori!
    Cu ajutorul vantului, printre copaci~
    Prin vant, prin intermediul vantului prin copaci!
    Prin vant, prin intermediul vantului prin copaci!

    Oh, frunzele danseaza
    Oh, frunzele danseaza
    Vindeca, vindeca, vindeca
    Puterea de a vindeca vine in jos
    Puterea de a vindeca vine in jos
    Vindecarea sunetului, vindecarea sunetului vine in jos!

    Suntem doar eu si Tu,
    Suntem doar ru si Tu, Tata
    Suntem doar eu si Tu, in acest loc
    Suntem doar eu si Tu in fata ta
    Nu aud alte voci decat a TA, a Ta.
    Suntem doar eu si Tu, Doamne
    Suntem doar eu si Tu, Doamne.

    Ceea ce am fost odata, ceea ce am fost odata
    Nu voi mai fi din nou!
    Sunt pe cale de a deveni un vis, visul Domnului
    Raiul, gradina este aici, chiar acum !

    Tot ceea ce vad este zambetul Tau, zambind peste mine, o Doa

    Aprilie 11, 2011 la 8:54 pm

    • Multumesc mult pentru traducere 🙂 e superba melodia si versurile mai ales. Am pus traducerea pe prima pagina la ultima postare. Multumesc inca odata

      Aprilie 11, 2011 la 11:59 pm

  3. Pingback: Roseinthedesert's Weblog

  4. pentru a ajunge la ultimele postari dai click pe Acasa, sus in partea dreapta.

    Aprilie 12, 2011 la 9:35 pm

Lasă un răspuns

