ROSE

Pescuirea minunata

Luca 5

1. Pe cand Se afla langa lacul Ghenezaret si Il imbulzea norodul ca sa auda Cuvantul lui Dumnezeu,

2. Isus a vazut doua corabii la marginea lacului; pescarii iesisera din ele sa-si spele mrejele.

3. S-a suit intr-una din aceste corabii, care era a lui Simon: si l-a rugat s-o departeze putin de la tarm. Apoi a sezut jos si invata pe noroade din corabie.

– Simone pleaca din zona de siguranta, dezleaga corabia de mal, du-te in larg,  “Cand a incetat sa vorbeasca, a zis lui Simon: „Departeaz-o la adanc si aruncati-va mrejele pentru pescuire.” (vs 4) Departeaza corabia Simone de locul batut in cuie, de locul aparent stabil si sigur, departeaza putin corabia de la tarm si apoi du-te in larg, lasa-te purtat de curenti, sunt cu tine, nu-ti fa griji de felul cum vor arata lucrurile, increde-te in Mine si du-te in larg, departeaza-te de mal.

5. Drept raspuns, Simon I-a zis: „Invatatorule, toata noaptea ne-am trudit si n-am prins nimic; dar, la cuvantul Tau, voi arunca mrejele!”

– Isuse, dar am facut tot ce stim noi sa facem, am epuizat toate metodele de pescuire, am facut cursuri, seminarii, conferinte, cum sa pescuim si nimic, Romania e tot in intunerec, avem toate instructiunile cum sa prindem pesti si nimic. O sa facem si doctoratul in pescuit daca vrei, sau … sau poate nu…

– Ok, am vazut asta, dar acum ascultati de Mine, daca tot ati epuizat tot ce stiati, nu aveti ce pierde, mergeti unde va spun Eu, si faceti ce va spun Eu. Nu trebuie decat sa renuntati la ideile voastre preconcepute, la ideea ca voi stiti cum se pescuieste desi nu ati prins nimic, nu trebuie decat sa va aventurati in larg, sunt cu voi, si veti primi indicatiile precise. Astept doar sa ma ascultati, si sa va abandonati voii Mele, nimic mai mult. Nu e greu sa prinzi pesti, e usor daca mergeti unde va spun Eu si faceti ce va spun Eu, nu va trebuie nici scoala de pescari, nici cursuri de pescari, nu trebuie sa aveti acasa un teanc de maculatura pe care sa o studiati, trebuie doar sa imi ascultati glasul si sa impliniti ceea ce va spun. Mergeti in larg, lasati-va purtati de Duhul Meu, propovaduiti Evanghelia, vindecati bolnavi, eliberati indraciti, inviati morti si mrejele vor fi pline cu pesti.

6. Dupa ce le-au aruncat, au prins o asa de mare multime de pesti ca incepeau sa li se rupa mrejele.

7. Au facut semn tovarasilor lor care erau in cealalta corabie sa vina sa le ajute. Aceia au venit, si au umplut amandoua corabiile, asa ca au inceput sa se afunde corabiile.

8. Cand a vazut Simon Petru lucrul acesta, s-a aruncat la genunchii lui Isus si I-a zis: „Doamne, pleaca de la mine, caci sunt un om pacatos.”

9. Fiindca il apucase spaima, pe el si pe toti cei ce erau cu el, din pricina pescuirii pe care o facusera.

– V-am spus, nu e nevoie decat sa mergeti unde va spun, sa va aventurati in directia in care va spun Eu si sa faceti ce va spun Eu sa faceti. Rezultatele vor fi peste asteptari, veti fi socati, entuziasmati ba chiar speriati de rezultate, veti avea nevoie  de timp sa va obisnuiti cu maretia lucrurilor care se vor intampla, va trebui sa va obisnuiti cu pescuiri neobisnuite, supranaturale, pentru aceasta v-am ales sa faceti lucruri mari.

10….Atunci Isus i-a zis lui Simon: „Nu te teme; de acum incolo vei fi pescar de oameni.”

4 responses

  1. Shalom prieteni,

    Iata ce am gasit pe un blog:
    http://ioan8.wordpress.com/2011/01/14/o-cum-au-cazut-pe-spate-unii-crestini-evanghelici/

    Nu as fi cautat dupa asemenea subiecte pe net daca nu gaseam articolul asta publicat in buletinul duminical al unei biserici din Bucuresti.

    Articolul m-a intristat destul de tare.
    Fac un apel pentru cei in stare sa scrie sau sa publice, nu sa se implice intr-un razboi media de certuri de cuvinte, dar sa incerce sa scrie ceva articole bine documentate care faca o separatie in tre grau si neghina. Asemenea articole ca cel amintit mai sus, sunt in stare sa tulbure foarte tare mai ales pe cei tineri in credinta departandu-i poate definitiv de orice manifestare supranaturala (chiar si dumnezeiasca autentica).

    Sa fiti binecuvantati!

    Martie 14, 2011 la 1:36 pm

  2. Iarta-ma dar ai scris un pic confuz raspunsul tau…

    Dana va putea sa-mi stearga comentariul daca vrea, stiu ca nu e postat intr-un articol cu aceiasi tema, insa comentariul meu e un APEL si atat!

    Nu eu am compus imagini cu muzica „bolunda”, intreaba-l pe autorul acelui blog (destul de apropiat in gandire cu Marius Cruceru). APELUL meu este la implicare pentru ADEVAR prin mijloace media.

    Nu se pune problema in dreptul meu ca nu stiu sa discern adevarul, se pune problema: ce facem noi, cei care credem in minuni autentice, cand sunetm aruncati in aceiasi oala cu paganii nu doar de la amvoanele unora dar acum si prin mijloace media…

    Martie 15, 2011 la 8:52 am

  3. Nu stiu ce se poate face in privinta aceasta, intotdeauna vor fi oameni care isi vor bate joc, unii devin mai rai daca incerci sa le explici. Intr-adevar trebuie contrati macar putin, spus adevarul, pentru altii care vor citii, ca sa aiba si varianta adevarata in fata ochilor.

    In ce priveste persoana care a postat chestiile astea, io nu mi-as pune capul cu el, e mult prea avansata debilitatea lui spirituala ca sa ma astept la o reactie cat de cat benefica. E infierat omu, am mai citit si altele postate de el.

    Despre Marius Cruceru ce sa mai zic, are acelasi sange ca individul care a postat articolul ala, deci nu are rost….fiecare cu lumea lui.

    Cine are puterea si rabdarea de a le veni de hac prin argumente care sa ii blocheze, le doresc succes, eu trec printr-o perioada in care nici macar un strop de rabdare nu am dpdv asta.

    Dar e bine de stiut cine sunt cei care ne vor astepta la colt de strada cu parul sa ne dea in cap, la americani e plin de ei, vad ca apar si la noi incetul cu incetul. E o specie aparte, si in spate e vorba de demoni din aia grozavi care conduc toata afacerea asta.

    Martie 15, 2011 la 8:18 pm

  4. E adevarat ca vor fi prigoniri si orice lucrare autentica va avea parte si de critici. Pastorul nostru avea uneori obiceiul sa spuna public „Dezacord placut! Noi ne vedem de drumul nostru!”.

    De drum ne vom vedea oricum, nu va propun sa le scriem acestor „fratiori” raspunsuri ci sa incercam sa dam niste standarde (daca pot spune asa ceva) si niste expuneri biblice clare care sa delimiteze pentru orice om (oricat de incepator) adevarul de fals.

    Vedeti? Biserica in vechime nu s-a preocupat sa-si bage nasul in stiinta si a trebuit sa sufere ideologii ateiste si evolutioniste mult timp in paralel. Pentru mine, la inceputul pocaintei, a fost o mare binecuvantare sa-mi cada in maini o carte precum „Creationismul stiintific” care sa-mi singa conflicutl intre ce voiam sa cred si ceea ce invatasem in scoala.

    Ce ne lipseste noua carismaticilor este tocmai formularea unor doctrine clare. Sper ca Iosif Ton sa contribuie dupa cum afirma pe site-ul strajerilor cat mai curand la aceasta.

    Martie 15, 2011 la 10:01 pm

Lasă un răspuns

