ROSE

Pescarii care nu pescuiesc

Nu mi-a venit sa cred cand am vazut filmuletul acesta in urma cu ceva vreme, pentru ca inainte cu vreo saptamana am avut un vis foarte asemanator. Eram intr-un parc mare cu multe piscine care erau pline cu pesti destul de mari, erau foarte multi pesti, atat de multi incat parca nu mai vedeai apa doar pestii care inotau unul langa altul. Intre piscine pe iarba, erau mai multe persoane care stateau la plaja, unii erau impreuna cu copiii lor, altii singuri, unii citeau ziarul, altii stateau pur si simplu intinsi la soare, cam toti cei care erau acolo erau barbati.  Ma uitam si nu intelegeam ce e cu imaginea asta, nu avea logica, cum sa stai la plaja langa o gramada de piscine pline cu pesti… Cand am vazut filmuletul asta, am vazut  talmacirea visului  meu.

Articole pe aceeasi tema Chemarea regelui

De ascultare

A vision of the lost – William Booth  Video AICI

Lasă un răspuns

