ROSE

Facing the Giants

4 responses

  1. Filmul este foarte bine realizat si plin de semnificatii. Il recomand cu multa bucurie. Iar secventa pe care ai ales-o … este o adevarata lectie de viata. Haideti sa invatam aceste cuvinte si sa ni le strigam atunci cand cand credem ca nu mai putem: DON’T QUIT! NU RENUNTA! NU RENUNTA! Daca noi nu renuntam, Domnul Dumnezeul nostru ne va da puterea de a strabate distante si de a invinge greutati inimaginabile!!! Nici nu stim, nu avem nici cea mai vaga idee despre ce putem ajunge si despre unde putem ajunge atunci cand nu renuntam ci mergem inainte stiind ca Cel care este in noi este mai puternic decat cel care este in lume …
    Doamne, da-ne Tu puterea de a nu renunta si mai mult decat orice, da-ne puterea de a nu renunta la Tine!
    Iti este greu? NU RENUNTA! Nu vezi incotro merge drumul? NU RENUNTA! Ai impresia ca nu mai ajungi la linia de sosire? NU RENUNTA! Asculta doar vocea din inima ta si … NU RENUNTA!

    Iulie 19, 2011 la 6:27 pm

    • Eu nu am vazut filmul, am dat „intamplator” peste secventa aceasta si m-am blocat, pt cateva secunde am avut impresia ca Il aud pe Dumnezeu vorbind prin gura antrenorului.

      Iulie 19, 2011 la 6:34 pm

  2. Cristi

    absolut incredibil :O:O:O…..nu, nu am gandit niciodata din acest punct de vedere……nu am stiut niciodata ce inseamn cu adevarat sa nu te dai batut pana acum…si si partea in care zice antrenorul ca: „Dumnezeu ti-a dat abilitatea de a fi un conducator (de a conduce)” este incredibil :X:X:X

    Iulie 19, 2011 la 9:24 pm

  3. Mie cel mai important lucru din aceasta lectie mi s-a parut faza cu ochii legati. Daca nu s-a uitat in jur a putut sa isi depaseasca limitele. Atunci cand te uiti in jur, la circumstante, la cat ai realizat ti se pare ca este imposibil mai mult si te opresti. Asa ar trebui sa treaca prin viata si crestinii: fara sa se uite in jur, fara sa vada lumea aceasta si sa asculte doar glasul lui Dumnezeu.

    Iulie 19, 2011 la 10:42 pm

Lasă un răspuns

