ROSE

Cercul vicios

Timp pierdut. O calatorie care trebuia sa aiba loc in cateva zile s-a transformat intr-o pribegie de 40 de ani, o invarteala intr-un cerc vicios. De ce? Din neascultare, din neveghere, din orbire, din nestiinta, din prostie, din trairea dupa indemnurile firii, dar in principal din neascultare, neascultare fata de Dumnezeu.

Si cum poporul Israel si-a pierdut vremea, asa facem si noi. Si cum unii dintre ei au murit in pustie, de fapt toata generatia care a plecat din Egipt, iar altii au scapat si au intrat in tara promisa, asa suntem si noi, unii mor, altii rezista, dar toti ne invartim in diferite aspecte ale vietii intr-un cerc vicios.

Cu multi ani in urma am avut o viziune in timp ce ma rugam si il intrebam pe Dumnezeu ce e cu viata mea, si am vazut un hipodrom in forma de cerc, cu o gramada de cai care alergau de nebuni in cercul ala la infinit. Undeva in fata am vazut ca erau niste usi pe care se putea iesi. Stiam ca acesti cai nu trebuiau sa alerge la infinit in cercul ala si ca trebuiau sa iasa pe usile respective, doar ca erau prea besmetici si nu vedeau usile, parca se obisnuisera sa se roteasca fara sens desi scopul era sa iasa pe acele usi. Bineinteles ca asta arata situatia vietii mele in acea vreme, ma invarteam serios in cerc, intr-un cerc vicios, nu spun ca am scapat de acest cerc vicios de tot, inca ma mai invart in lucrurile pe care nu le inteleg, dar bine ca exista usile de iesire, trebuie doar sa le vad, pe unele le-am vazut si am iesit, pe unele urmeaza sa le vad.

Ne pierdem vremea cu incapatanare in diverse chestii care ne tin pe loc, in activitati aiurea, relatii aiurea, atitudini nocive, macinam la aceeasi moara stricata dar nu ne lasam, perseveram in prostie cum nu imi vine sa cred, daca am muta perseverenta asta fata de lucrurile negative la lucrurile pozitive, am avansa cu viteza luminii si spiritual si in celelalte domenii si bineinteles am intra in tara promisa, pentru care nu trebuie o calatorie de 40 de ani, drumul e scurt, noi l-am facut lung si anevoios.

Lasă un răspuns

