ROSE

Norul slavei lui Dumnezeu

Ceea ce o sa vedeti in acest video nu este altceva decat manifestarea vizibila a prezentei lui Dumnezeu. Acest eveniment care se incadreaza foarte bine la categoria  „semne si minuni” a avut loc la biserica Bethel din Redding California, unde pastor este Bill Johnson, acum doua zile, in timpul rugaciunii. Din cate am vazut pe internet nu este pentru prima data cand se intampla asa ceva la ei in biserica; de data asta norul a fost plin cu particule de aur care au cazut peste cei  prezenti.

Bill Johnson povesteste AICI despre experientele de genul acesta de la Bethel Church

2 responses

  1. docmana

    wow! nu e fake?
    as vrea sa vad si eu asa ceva. sau sa-l vad si eu cumva pe Dumnezeu. : )

    Noiembrie 16, 2011 la 1:44 am

  2. nu e fake🙂
    cred ca avem toate sansele sa vedem asa ceva sau poate ceva mai spectaculos, pentru ca Dumnezeu chiar e real, si se manifesta in fel si chip.

    Noiembrie 16, 2011 la 2:37 am

Lasă un răspuns

