ROSE

Voua v-a fost dat sa cunoasteti tainele Imparatiei cerurilor

Matei 13:10,11. Ucenicii s-au apropiat de El si I-au zis: „De ce le vorbesti in pilde?” Isus le-a raspuns: „Pentru ca voua v-a fost dat sa cunoasteti tainele Imparatiei cerurilor, iar lor nu le-a fost dat.

Sa nu imi spui ca tainele Imparatiei sunt sa mergi la biserica, sa predici, sa canti in cor, sa mergi la repetitii, sa porti batic, sa porti fusta peste genunchi, sa nu porti pantaloni (femeie fiind), sa nu te vopsesti, sa nu te machiezi, sa nu porti bijuterii, sa nu dansezi, sa fi bolnav pentru slava lui Dumnezeu, sa fi sarac pentru slava lui Dumnezeu, ba daca se poate sa mori de foame pentru slava lui Dumnezeu sau sa mori in accident de masina pentru slava lui Dumnezeu.

Va dau cateva idei cu privire la tainele Imparatiei cerurilor:

Ioan 6:54-56 Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu are viata vesnica; si Eu il voi invia in ziua de apoi. Caci trupul Meu este cu adevarat o hrana, si sangele Meu este cu adevarat o bautura. Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu ramane in Mine, si Eu raman in el.

Romani 3:24. Si sunt socotiti neprihaniti, fara plata, prin harul Sau, prin rascumpararea care este in Hristos Isus.

Romani 6:18 Si, prin chiar faptul ca ati fost izbaviti de sub pacat, v-ati facut robi ai neprihanirii.

Romani 8:2 In adevar, legea Duhului de viata in Hristos Isus m-a izbavit de legea pacatului si a mortii.

Efeseni 2:6 El ne-a inviat impreuna si ne-a pus sa sedem impreuna in locurile ceresti, in Hristos Isus

Coloseni 3:3 Caci voi ati murit, si viata voastra este ascunsa cu Hristos in Dumnezeu.

Coloseni 2:9,10 Caci in El locuieste trupeste toata plinatatea Dumnezeirii. Voi aveti totul deplin in El, care este Capul oricarei domnii si stapaniri.

1Ioan 3:9 Oricine este nascut din Dumnezeu nu pacatuieste, pentru ca samanta Lui ramane in el; si nu poate pacatui, fiindca este nascut din Dumnezeu.

1 Ioan 4:17a Cum este El, asa suntem si noi in lumea aceasta

Ioan 14:12 Adevarat, adevarat va spun ca cine crede in Mine va face si el lucrarile pe care le fac Eu; ba inca va face altele si mai mari decat acestea, pentru ca Eu Ma duc la Tatal

Lasă un răspuns

