ROSE

Mireasa lui Hristos – vis

Am avut un vis foarte interesant saptamana trecuta. Eram in casa unui pastor din America, Bill Johnson, impreuna cu o gramada de tineri, si brusc m-am trezit ca aveam in mana un ecran, un fel de tableta. In prima faza am vazut pe acel ecran cum ceva, o chestie, un obiect, nu stiam ce e, era impachetat in multe hartii. Cele de deasupra erau groase si sifonate. Primele hartii au fost date la o parte foarte repede ca si cum ar tine de trecut, ceea ce mi-a atras atentia erau foile subtiri si transparente care ramasesera. Puteam sa vad prin ele, nu stiam ce e cu exactitate impachetat in acele foi, dar incepeam sa vad ceva. Si una cate una acele foi s-au dat la o parte. Nu mi-a venit sa cred ce puteam sa vad. Cea mai superba mireasa pe care am vazut-o in viata mea, o fiinta perfecta.

 Cred ca talmacirea acestui vis e destul de evidenta. Se arata treptat mireasa lui Hristos. Au fost multe invataturi aiurea care au tinut-o ascunsa, care au facut-o sa fie ineficienta, dar de-a lungul anilor acestea s-au dat la o parte, vezi reformele din trecut si miscarile de trezire, revelatiile care au readus in prim plan invatatura bisericii primare. De ce am visat ca eram in casa lui Bill Johnson? Pentru simplul motiv ca el si cei ca el sunt un fel de varf de lance pentru noi, au ajuns foarte departe in cunoasterea lui Dumnezeu, sunt la cativa pasi de a trai ceea ce simbolizeaza mireasa aceea perfecta, si de a umbla in plinatatea in care mireasa lui Hristos trebuie sa umble. Putem fi in ritm cu ei, daca chiar dorim atat de mult sa Il cunoastem pe Dumnezeu incat suntem in stare sa renuntam la aproape tot ce stim, daca nu chiar la tot si sa imbratisam adevarul Bibliei despre Dumnezeu si despre noi.

Si acuma ca tot incepe un an nou, stiu sigur ca asta se va intampla in anul 2012 si anii care urmeaza pentru biserica lui Hristos, si cand spun biserica nu ma refer la biserica asa cum e ea perceputa, ci la acei oameni imprastiati peste tot, apartinatori diferitelor biserici, unii singuri ca cucu de ani de zile dpdv spiritual, dar care sunt disperati sa Il cunoasca pe Dumnezeu si care s-au prins ca „biserica” asa cum o stim noi e o pacaleala grozava. Pentru oamenii astia va fi super, pentru ca foamea si setea le vor fi stamparate si sunt sigura ca Il vom vedea pe Mirele curand, manifestandu-se printre noi pe masura slavei Lui. As putea sa spun: „asa vorbeste Domnul”, pentru ca nu e doar speranta si dorinta mea, ci e ceea ce El imi spune de luni de zile, mi-e greu sa insumez in cateva cuvinte lucruri pe care nici nu stiu daca le pot pune in cuvinte, dar urmeaza ceva urias pentru cei cu inima curata care Il cauta. Si cand spun „urias”, e un cuvant marunt.

2 responses

  1. docmana

    interesant si fain vis. si mie imi place bill johnson.

    Ianuarie 2, 2012 la 12:36 am

  2. Alex Nagy

    Am avut si eu un vis despre rapire…In timp ce lucram aveam o pace launtrica foarte mare..Cu toate ca era un timp de prigoana a crestinilor,eu aveam o pace , bucurie si gindul meu era la Dumnezeu…Un sef se uita la mine cum lucrez…
    Dintr-o data o putere supranaturala am simtit si niste limbi de foc au iesit din tot corpul meu..
    Acele limbi de foc a inceput sa ma ridice in sus…Omul care sa uitat la mine nu ma mai vazut ,…Iam vazut privirea mirata cum se uita ciudat la locul unde am fost , uitinduse in gol ,dar eu pe el lam vazut..Am fost ridicat cam la vreo 1.3 metri..In acest timp am vazut o persoana mai sus de mine . Stiam ca a trecut mai demult la Domnul..Atit a fost visul..
    Dupa mai mult timp am fost la un cerc de rugaciune si in timp ce ne rugam , cineva a inceput sa vorbeasca in alte limbi si sa talmaceasca, spunind in felul urmator :
    -Tu pe care te-am ridicat la trei coti inaltime, asa vorbeste Domnul…si a spus ca o furtuna o sa vina asupra mea ,dar sa nu ma tem ca El e cu mine..Imediat am stiut ca lucrarea este pt.mine..Nu consider acest vis o garantie ca o sa fiu rapit,dar am inteles ca trebuie sa fim plini cu Duhul Sfint..Sa avem ulei in vase..Duhul Sfint trebuie sa aiba acces in toata finta noastra …Cind a coborit Duhul Sfint in ziua de rusalii au fost vazute niste limbi de foc …Tot asa se va intoarce luind mireasa lui Hristos in slava…..

    Ianuarie 5, 2012 la 11:41 am

Lasă un răspuns

