ROSE

Exposing the Adversary

The Lord says I am exposing the plans of the adversary. Do not fear the unknown and do not be afraid of what lies ahead. I have given you everything that you need for the days that are approaching. Do not get weary as the enemy seems to be battering and relentless. Ask of Me and I will give you clear understanding and keen discernment for your personal life. Seek Me for wisdom and direction for your families and ministries. Just as I spoke to Gideon in a dream, I will also give you strategies to defeat your foes.

Don’t allow your circumstances to rule your thinking, but align your thoughts with My word. Do not allow discouragement and despair to wear you down. I have created you and called you for such a time as this. Stand strong in the face of adversity even as you have been tried in the fires of affliction. Do not be confused about what you see in the natural but learn how to navigate this discernment that I am releasing to you. I did not call you to mediocrity but I have called you to conqueror difficult situations that arise abruptly.

As you begin to discern the enemies tactics and start to recognize his schemes,you will then understand the assignments that have been brought to distract you from your purpose and destiny. This discernment that I will give to you will thwart his plans over your life. This discernment that I give you will bring wisdom and direction. But know this beloved, this discernment that I give will not come without reading My word. This discernment will not come without prayer and intimacy with Me. Store My word in your heart. In the days ahead you will surely look back and understand that nothing that you have done was in vain. Submit your lives in total surrender to Me, ask of Me and I will give you the wisdom, discernment and understanding for the days ahead says the Lord.

Asa vorbeste Domnul, o sa demasc planurile dusmanului. Nu va temeti de necunoscut si nu va fie frica de ceea ce sta in fata. V-am dat tot ce aveti nevoie pentru zilele care se apropie. Nu va ingrijorati din cauza faptului ca dusmanul pare a fi bataios si necrutator. Cereti-Mi si va voi da o intelegere clara si un puternic discernamant pentru viata voastra. Cautati-Ma, pentru intelepciune si indrumare pentru familiile si slujirile voastre. Asa cum i-am vorbit lui Ghedeon in vis, la fel va voi da si voua strategia de a-i invinge pe inamici.

Nu permiteti circumstantelor sa va domine gandirea, ci aliniati gandurile cu cuvantul Meu. Nu permiteti descurajarii si disperarii sa va traga in jos. V-am creat si v-am chemat pentru un timp ca acesta. Fiti puternici in fata necazurilor chiar daca ati fost incercati in focul problemelor. Nu fiti derutati din cauza a ceea ce vedeti in plan fireasc (natural) ci invatati cum sa navigati pe baza discernamantului pe care il eliberez in voi. Nu v-am chemat la mediocritate ci v-am chemat sa biruiti situatiile dificile care apar pe neasteptate.

Pe masura ce veti discerne tacticile vrajmasului si veti incepe sa recunoasteti planurile lui, veti intelege care sunt lucrurile pe care le-a adus sa va distraga atentia de la scopul si destinul vostru. Acest discernamant pe care vi-l dau va dejuca planurile lui pentru viata voastra, acest discernamant insa nu va veni fara citirea Cuvantului Meu. Acest discernamant nu va veni fara rugaciune si intimidate cu Mine. Depozitati Cuvantul Meu in inima voastra. In zilele care vor urma cu siguranta va veti uita in urma si veti intelege ca nimic din ce ati facut nu a fost zadarnic. Incredintati-va vietile in totala supunere fata de Mine, cereti-Mi si va voi da intelepciune, discernamant si intelegere pentru zilele care stau in fata, zice Domnul.

Elaine Tavolacci

7 responses

  1. VDFilip

    Dana sper ca nu va fi cu suparare obiectia cu care vin. Inteleg ca clipurile in engleza necesita multa munca sa le traduci fiind poate destul de lungi si poate nici nu se inteleg toate cele rostite intr-un clip, dar pt articole asa scurte, scrise negru pe alb in Engleza, nu ar fi mare lucru sa scrii si traducerea zic io.Cati romani nu sunt oare care habar nu au de engleza si nici nu i-ar interesa sa mearga cu textul a face o traducere undeva. Daca faci evanghelizare si cu englezii pe subiecte ce ii vizeaza numai pe ei, atunci spune-ne si noua daca este asa, pls!

    Ianuarie 6, 2012 la 1:21 pm

  2. ai dreptate Filip, o sa incerc nu promit, dar o sa incerc sa le traduc. ms ca mi-ai atras atentia:)

    Ianuarie 6, 2012 la 2:35 pm

  3. gata , pe asta l-am tradus🙂

    Ianuarie 6, 2012 la 3:26 pm

  4. VDFilip

    OK, GBY! -:)

    Ianuarie 6, 2012 la 3:41 pm

  5. VDFilip

    Titlul nu l-ai tradus 🙂

    Ianuarie 8, 2012 la 11:58 pm

  6. Mi-ai dat de lucru nu gluma :p Acuma am tradus o alta profetie f interesanta, o pun maine. Titlul: Expunerea adversarului

    Ianuarie 9, 2012 la 12:32 am

  7. VDFilip

    Bine Dana. Ma uitam de fapt la titlul de la ultimul clip si din cauza vitezei am pus comentul aici. As fi vrut sa-l traduci si pe acesta. Iti cer asta nu sa te sacai ci fiindca e f important pt mine. Pana ma vindec cum tre de a fi grabit si de a citi printre randuri ori a nu revizui greselile literare, imi este de ajutor. Ca de a face comenturi pe blogul tau nu sunt sanse de vindecare, asa ca tre sa fac lucru de calitate pe cat posibil. Te rog daca se poate fa un scurt rezumat in lb romana si la clipuri. Daca te gandesti bn o sa vezi ca este un lucru f f bn.

    Ianuarie 9, 2012 la 12:45 pm

Lasă un răspuns

