ROSE

Biblia – locul de adapost (vis)

Am visat ca eram pe strada si ulterior in curtea unei batrane (o vecina care a murit de mult, si care a avut grija de mine cand eram mica, batrana asta citea foarte mult din Biblie, chiar si cand manca avea Biblia deschisa langa farfurie si o vedeam ca arunca ochii pe cate un verset). Nu stiu cum m-am uitat pe cer, si am vazut cum veneau o gramada de stoluri de pasari, enorm de multe, parea ca are loc o invazie, stiam ca peste tot e asa, unii oameni iesisera din case si se uitau uimiti, nu intelegeu nimic, erau speriati, mirati, nici nu stiau cum sa reactioneze. Pasarile astea acopereau cerul, erau de diverse marimi, si majoritatea erau negre, iar unele erau specii pe care nu le-am mai vazut, ceva asemanator cu liliecii. M-am uitat in toate directiile si veneau stoluri, stoluri, am vazut si un stol de vulturi imensi. Stiam ca niciodata nu s-a mai intamplat asa ceva. Am intrat in curte sa spun unei prietene care era acolo sa se uite pe cer si mi-a spus ingrijorata: cine stie ce-o mai veni…  Am vazut 3 vulturi foarte mari (unul dintre ei m-a atacat fara succes), care s-au transformat in femei cu pistoale si stiam ca vor sa ne omoare. Impreuna cu prietena am intrat in casa batranei, am incuiat usa si desi eram stresata la gandul ca o sa reuseasca sa deschida usa, femeile alea dupa ce au cautat la usa au plecat, crezand ca nu suntem acolo, si asa am scapat, dar le-am auzit vorbind intre ele ca o sa ne caute pana ne gasesc. A fost un vis foarte tensionat, iar la final nu-mi venea sa cred ca am scapat dintr-o astfel de situatie, pentru ca omeneste era imposibil.

Concluzia: E clar ca ceva se intampla dpdv spiritual, si nu pentru ca eu am visat, e evident pentru oricine care intelege lupta spirituala, dar daca tot am visat acuma mi-e si mai clar. Pe masura ce ne apropiem de final, se scot cele mai puternice arme din ambele tabere. Singura, dar absolut singura noastra sansa, e sa ne ascundem in Cuvant, sa ne indopam cu Biblia, e singurul loc in care ne putem adaposti si ramane in siguranta. Nu e de gluma. Suntem obisnuiti sa ni se spuna ca o sa vina nu stiu ce, ca o sa fie nu stiu ce, dar acuma e un timp in care viitorul s-a transformat in prezent, acum se intampla multe lucruri pe care ani de zile le vedeam ca tinand de viitor.

E foarte interesant ca multe persoane cu care am vorbit in ultima vreme mi-au spus exact aceeasi chestie: am trecut prin multe lucruri, dar starile, luptele pe care le am acum nu le-am mai avut niciodata in viata.

Dumnezeu e locul nostru de adapost, cetatuia noastra de scapare, locul sigur, dar nu avem cum sa cunoastem acest loc sigur, daca nu cautam sa Il cunoastem, si sursa acestei cunoasteri este Cuvantul lui Dumnezeu.

Lasă un răspuns

