ROSE

Reactiile unor oameni vindecati pe strada

Film nerecomandat religiosilor, e periculos, provoaca aritmie severa.

In acest film sunt adunate mai multe reactii ale oamenilor de pe strada care au fost vindecati dupa ce un tip Tom Fischer s-a rugat pentru ei.  Aproape toti nu aveau nimic in comun cu Dumnezeu pana in acel moment, e si un musulman si un evreu printre cei care au primit vindecarea, de aici si reactiile lor mai putin ortodoxe. E interesant si chiar amuzant, dar mai mult de atat e un exemplu pentru noi, cam asa ceva ar trebui sa facem toti cei care Il avem pe Duhul Sfant in noi, si puterea lui Dumnezeu.

La asta ne-a chemat Isus.

Vindecati pe bolnavi, inviati pe morti, curatati pe leprosi, scoateti afara dracii. Fara plata ati primit, fara plata sa dati. (Mat.10:8)

10 responses

  1. docmana

    sa ma scuzi, dar eu sunt mai sceptica. cred in vindecari miraculoase, dar… de ce nu s-o dus omul asta sa vindece pe cineva care avea o boala trupeasca vizibila? asa ar fi fost (mai) credibil.

    Ianuarie 31, 2012 la 9:38 pm

  2. Daca ar fi fost unu care s-ar fi ridicat din scaunul cu rotile, probabil intrebarea ar fi fost: de unde stiu eu ca nu e o sarlatanie si ca ala nu avea nimic?

    Eu cred ca cea mai intelepta intrebare ar fi apropo de filmul asta: de ce noi pocaitii nu facem macar cat face omul asta????

    Ianuarie 31, 2012 la 9:52 pm

    • docmana

      da, e f probabil ca apoi sa fi venit intrebarea cu sarlania, dar nu din partea mea. : ) ca sa crezi trebuie sa si vezi macar, dar aici in acest filmulet n-ai ce vedea, doar sa-l crezi pe ala cum se da-n talente. evanghelia pe timpul apostolilor era insotita de semne si minuni VIZIBILE, pt care f multi au crezut. poate daca nu erau ele, nici nu credeau. sa se duca omul asta daca e asa de tare sa filmeze intr-un centru de persoane cu dizabilitatii (loco)motorii. iti imaginezi atunci cum va comenta media, nu?
      nu vreau sa fiu gica contra, repet, cred in vindecari miraculoase, dar sa fim totusi atenti sa nu fim prea creduli.

      nu stiu de ce nu putem face. sunt unii care pot, totusi. tu poti face ce face omul asta?

      Ianuarie 31, 2012 la 10:02 pm

    • Ioan Alexandru T.

      Buna intrebare!

      Februarie 1, 2012 la 1:05 am

    • VDFilip

      Dana, parerea mea este ca nici nu ar tre sa raspunzi la astfel de intrebari. La cei ce poarta o religie ca simbol si culmea, se mai si inchina ei in loc sa i se inchine Lui Dumnezeu nu le adreseaza nimeni intrebari, nimeni nu-i bombardeaza cu intrebari. Cei obisnuiti cu astfel de religie, de ex cei obisnuiti sa se inchine la o cruce ori ii afecteaza simpla aparitie a unei cruci, cei la care toata inchinaciunea nu-i decat un semn de cruce facut, nu-i decat o scamatorie, o maimutareala, nu vor pricepe niciodata cum ar fi existenta unui Dumnezeu caruia sa i se aduca TOATA inchinarea, caruia sa-i inchini toata viata, fiinta, actiunea si adorarea. Nimeni nu adreseaza intrebari de felul: cum e posibil sa te inchini unei cruci in numele vreunui dumnezeu, cum de este posibil ca in loc sa iti porti crucea cum a zis D-l Isus, porti doar un simbol si faci altuia cruci pana l-ai „mantuit” si de viata si de tot. Nimeni nu se mira de asemenea „talente”, nimeni nu le combate, nu le pune la indoiala ca fiind necesare si facand parte din nush ce minuni supranaturale pe care io le-as numi prostii supranaturale in care cred majoritatea. Omul obisnuit cu cele amintite ce altceva ar fi in stare decat sa urasca altfel de religie dar mai sa il intereseze ca fiind buna de adoptat. O religie intr-adevar scamatoare e o religie in varful nasului ce slujeste pt lucrurile materiale si avand maxima putere ca o simpla poveste cu fat frumos si ileana cosanzeana, putere sa adoarma si sa calmeze prostii, sa ii faca sa accepte orice stare si situatie care se vede cum spuneam doar in varful nasului, in lumea materiala si atat. „noi pocaitii” e tot una cu „noi crestinii” (o apa si-un pamant) obisnuiti cu minunile minciunii, pefacatoriei, rautatii, marlaniei, lacomiei, etc, etc si puse in carca voii lui dumnezeu, dumnezeu fiind omul in cazul asta, agatat de texte din Biblie la fel ca diavolul cand s-a dus sa-l ispiteasca pe Fiul Lui Dumnezeu. Pentru cei care cred ca interesele materiale le sunt mantuite la umbra unei simple cruci oarecare, la umbra unei teorii de jertfire, nu le va pica bine niciodata sa treaca de cealalta baricada unde se crede in mantuirea spiritului prin jertfa Lui Hristos iar din felul in care vor amesteca lucrurile vei vedea ca pana la urma toata imaginea manturii le cade fatis in plasa, in tolba celor lumesti. Tu poti crede in Dumnezeul adevarat asa gratis, fara sa iti faca si favoruri materiale?😉

      Februarie 1, 2012 la 10:04 pm

  3. ioana1wwjd1

    bun răspuns!

    Februarie 1, 2012 la 9:18 pm

  4. Mihai M

    Acum cateva luni sora mea de corp s-a imbolnavit .In urma unor deceptii in afaceri (a pierdut multi bani)s-a instalat o depresie severa ce a cauzat si alte difunctii in trup. Intre timp isi gasise un job dar nu se mai putea duce acolo , nu-si mai putea conduce masina,nu mai facea nimic in casa, etc..In week-end am mers pana la ea , sta in alt oras.La un moment dat a inceput sa se sufoce cand statea pe canapea langa noi. Familia a vrut sa o duca la spital, dar pur si simplu n-am vrut sa accept asta. Stiam ce tratament o sa urmeze acolo si ce o asteapta.Diagnosticul era de depresie , asa ca .. Am facut imposibilul. I-am rugat pe cei din familie sa ma lase sa o duc intr-o camera singur cu ea si sa ma rog pentru ea. Mi-am pus mainile peste ea. nu obisnuiesc sa faca sta , am facut-o pentru ca eram disperat,nu vroiam sa o vad la spital. Nu sunt un mare sfant…Cu mainile pe capul ei m-am rugat pentru ea aprox. 5 min..in limbi…m-a intrebat in ce limba ma rog.. ea nu e credincioasa. Si-a revenit complet cam intr-o ora. .. Intr-un mod extraordinar.S- a apucat trebaluit prin casa, etc.A doua zi m-a sunat ca s-a dus la servici. era fericita ca isi poate conduce masina..ca are mintea limpede, etc..
    Nu stiu daca va ajuta sau nu declaratia asta a mea , dar eu am tras 2 concluzii:
    1. Mi-as dori sa se mai repete lucrarea asta in viata mea ca sa vada si cei necredinciosi.
    2. Mi-am dat seama ca o astfel de lucrare supraaturala nu e usor de dus in mod constant, un dar poate sa ia locul lui Dumnezeu. Eu unul am fost foarte entuziasmat de treaba asta o perioada de timp, si am mai facut o eliberare cu cineva dar Dumnezeu mi-a atras atentia sa pun mai mult accent pe procesul de sfintire.

    Februarie 4, 2012 la 8:14 pm

    • Mihai M,

      E minunat ceea ce s-a intamplat cu sora ta. Cu siguranta sfintenia e mai importanta ca minunile, dar nu inteleg de ce nu se poate merge cu ambele in acelasi timp, Il cautam pe Domnul si sfintirea iar cand apar situatii in care trebuie sa ne rugam pentru cineva ca sa fie vindecat, ne rugam. Eu asa vad lucrurile. Nu vad de ce as lasa pe cineva sa sufere pana ajung eu la nu stiu ce nivel… daca am incredere in faptul ca Dumnezeu vindeca, ma rog pentru cel in nevoie si implinesc dorinta lui Dumnezeu.

      Februarie 4, 2012 la 8:32 pm

  5. Mihai M

    Teoretic se poate merge cu sfintenia si cu minunile in acelasi timp.Practic, vom mai vedea.
    Pentru unii oameni lupta spirituala care se duce in momentul vindecarii sau eliberarii este mare si trebuie sa fii pregatit sa o duci. Sincer, mi-as dori mai mult sa-i vad mantuiti pe oamenii aceia si eliberati din patimile lor ata cat si vindecati de boli.
    Nu stiu daca ai citit despre Smith Wigglesworth: Cand se ruga omul asta pentru oameni ca sa fie vindecati si se cobora prezenta Duhului Sfant, oamenii erau vindecati dar si coplesiti de prezenta Sfanta a lui Dumnezeu si multi erau eliberati din pacat si se intorceau la Dumnezeu.Nu faceau asta doar pentru ca erau vindecati si pentru ca Dumnezeu era acolo si ca sa-i mantuiasca.O astfel de prezenta Sfanta as vrea sa vad in viata noastra in fiecare zi si atunci cand ne rugam pentru oameni.
    Sunt fericit sa o vad pe sora mea vindecata si sunt fericit ca am biruit prin Hristos duhul acela de boala care pusese stapanire pe ea- apropo, in timp ce ma rugam pentru ea, duhul acela din ea vorbea cu mine si spunea ca o sa intre in mine, dar Domnul a fost mai tare.Dar totusi imi doresc mai mult, imi doresc ca sora mea sa fie mantuita.
    Marile minuni de care povesteste Smith Wigglesworth ca s-au intamplat in viata sa au fost cele in care Dumnezeu i-a mantuit pe toti oamenii necrestini care se adunasera sa-l asculte si sa primeasca vindecare.E greu de crezut ca prezenta lui Dumnezeu se poate manifesta in asa mod incat sa mantuiasca mii de oameni deodata dar eu sper sa vad mila Lui manifestandu-se in acest fel si in zilele noastre.

    Februarie 4, 2012 la 8:55 pm

Lasă un răspuns

