ROSE

Despre Benny Hinn

Probabil ar trebui sa tac, dar nu tac. In Romania Benny Hinn are o imagine de – demonizatul numarul unu al planetei, si desi sunt convinsa ca are multe defecte, sunt la fel de convinsa ca eticheta asta este una complet falsa. Unii il invidiaza pana in maduva oaselor pentru ca sunt frustratii numarul unu al planetei, iar altii nu inteleg anumite lucruri care tin de lucrarea Duhului iar cu acestia din urma nu am nimic atata timp cat sunt sinceri, nici eu nu am inteles multe in trecut si inca nu inteleg tot.

Am o prietena care a fost pe la sfarsitul anului trecut, nu mai tin minte exact cand, la o conferinta a lui Benny Hinn in Belgia, a mers nu neaparat sa fie vindecata ci sa vada care-i faza cu acest Benny Hinn. Avea de ani de zile noduli la sani, si in timp ce omul asta s-a rugat pentru audienta, i-au disparut toti nodulii. Acum doua saptamani, a mers la o alta conferinta la Paris, avea probleme la o ureche, si cand prin cuvant de cunostinta Benny Hinn a spus ca Dumnezeu vindeca pe cineva la urechi, a primit instant vindecarea. Eu nu comentez nimic decat povestesc. Pe langa vindecarea fizica mi-a povestit ca prezenta lui Dumnezeu a fost atat de puternica in sala, incat abia s-a tinut pe picioare, a fost incurajata, Dumnezeu i-a vorbit personal in ambele conferinte si  i-a confirmat lucruri pe care le primise prin Duhul inainte de conferinte.

Lasă un răspuns

