ROSE

Pe cel ce vine la Mine, nu-l voi izgoni!

Ioan 6: 37-38. Tot ce-Mi da Tatal va ajunge la Mine; si pe cel ce vine la Mine, nu-l voi izgoni afara. caci M-am coborat din cer ca sa fac nu voia Mea, ci voia Celui ce M-a trimis.

1 Timotei 2:3-4….. Mantuitorul nostru, care voieste ca toti oamenii sa fie mantuiti si sa vina la cunostinta adevarului.

In original  „mantuiti” vine de la verbul sozo care inseamna: salvat, vindecat, eliberat, protejat, aparat, intregit (facut intreg) si tinut in siguranta. (AICI un articol pe aceeasi tema. AICI explicatia in engleza a vb sozo.)

De asta Isus nu a trimis nici un bolnav sa plece acasa nevindecat, de asta i-a vindecat pe absolut toti care au venit la El indiferent daca au avut credinta, daca au fost buni, rai, morali, imorali, daca isi dusese oaia sau porumbelul la templu pentru ispasire, in momentul in care cineva a venit la Isus a primit ceea ce a dorit, Isus nu a ignorat pe nimeni, nu a amanat pe nimeni, nu a alungat pe nimeni. Ne-am facut cumva intermediari, mijlocitori la Dumnezeu pentru alti oameni si in loc sa le spunem care e voia placuta si desavarsita a lui Dumnezeu le aducem oamenilor diverse mesaje cum ca nu au fost vindecati pentru ca ba nu au avut credinta, ba nu au facut nu stiu ce, ba una ba alta, si nicidecum nu scoatem in evidenta lipsa noastra de credinta, de intelegere, de revelatie atunci cand ne rugam pentru ei. Normal ca daca eu nu am credinta cand ma rog pentru cineva, trebuie sa aiba omul respectiv credinta.

Astea sunt scuzele noastre, nu realitatea despre voia lui Dumnezeu. El doreste ca toti oamenii sa vina la El si sa fie salvati, vindecati, eliberati, jertfa Lui a fost completa de aceea ne vrea intregi, ne vrea izbaviti total de impactul si consecintele pacatului. Din nefericire nu stim sa Il reprezentam pe Dumnezeu in fata oamenilor asa cum ar trebui. Isus a fost clar: pe cel ce vine la Mine, nu-l voi izgoni! El vrea ca toti oamenii sa fie mantuiti (salvati, vindecati, eliberati, protejati, aparati, intregiti (facuti intregi) si tinuti in siguranta.

Niciodata nu mi-a placut sa spun cuiva ca nu a avut credinta si de aia nu a fost vindecat, desi nu am avut baza biblica din instinct am simtit ca ceva nu e in regula cu reprosurile astea, daca ma rog pentru cineva si vad ca nu se intampla nimic, cel mult pot sa imi cer scuze de la om ca nu m-am rugat asa cum s-ar fi rugat Isus, ca nu am avut credinta eu, asa cum a avut Isus, pentru ca daca Isus s-ar fi rugat pentru el cu siguranta ar fi fost vindecat, deci vina nu e la el ci la mine, daca chiar exista o vina. Crestinismul nostru chiar e pe dos rau de tot.

Lasă un răspuns

