ROSE

Rascumparat prin Isus!

topJesusCross

Am nadajduit in Domnul, iar El s-a aplecat inspre mine si mi-a ascultat strigatul, m-a scos din groapa pieirii, din murdaria mocirlei mele, fiindca m-a iubit asa de mult incat Si-a dat Fiul Sau pentru mine ca sa cred in El si sa pot avea viata vesnica.

Caci toti am pacatuit dar prin rascumpararea care este in Cristos Isus, prin credinta in sangele Lui am fost eliberat de pacat si am devenit un sclav al dreptatii. Sangele Mielului este cel care mi-a spalat hainele si le-a albit.

Caci eram ca o oaie ratacita dar acum m-am intors la Pastorul si Supraveghetorul sufletului meu. Pastorul meu mi-a dat pacea Lui si bucuria Lui si Ii face placere sa ma numeasca prietenul/prietena Lui.

Mi-a trimis Duhul Sfant, Mangaietorul meu, care ma calauzeste in tot adevarul, si a vrut sa stiu ca Tatal ma iubeste cu o dragoste perfecta.

Iata ca Leul din semintia lui Iuda vine curand si va fi fericire pentru toti cei ce-si vor spala hainele, ca sa aiba dreptul la pomul vietii si sa poate intra pe porti in cetate!

Ps 40:1,2a, Ioan 3:16, Romani 3:23-24, Romani 6:18, Apoc 17:14b, 1 Petru 2:25, Ioan 14:27, Ioan 15:11, Ioan 15:13, Ioan 16:13a, Ioan 16:27, Apoc 5:5, Apoc 22:7a, Apoc 22:14

A. D. 

Lasă un răspuns

