ROSE

Un vis

arthur-c-radebaugh--sky-full-of-white-parachutes-september-20-1941_i-G-58-5870-SPSSG00ZAzi dimineata am avut un vis extraordinar pe care vreau sa vi-l spun:

Eram undeva intr-un sat, aveam senzatia ca e satul unde am crescut eu si ma plimbam pe strada, la un moment dat o vad pe Heidi Baker stand jos pe marginea drumului cu vreo 5 femei, 2 batrane, le imbratisa, le incuraja. Eu ma invarteam in jur cu gandul sa vb cu ea doar ca ma gandeam sa nu o deranjez, si intre timp am vazut ca s-a asezat pe spate pe asfalt cu fata la cer si a inceput sa proclame parca ceva psalmi, zicea ceva de genul: muntii sa il laude pe Domnul, muntii sa spuna, sa declare, si vorbea din ce in ce mai tare pana la un moment dat cand striga cuvintele astea. Pe masura ce si-a intensificat glasul, am simtit cum atmosfera s-a schimbat si a fost invadata de ceva extraordinar, dumnezeiesc, m-am trezit cu mainile pe sus parca pluteam, era din ce in ce mai intens. 

Si-apoi m-am uitat la cer si am vazut ca venea un stol imens de pasari albe cam cat berzele sau lebedele, stolul acoperea aproape un sfert din campul meu vizual, dupa care au aparut doua avioane din alea supersonice, din armata, aratau foarte fain, cu varf ascutit, colorate super, zburau jos, ma minunam de ce vad, erau chair foarte frumoase. Apoi am ramas gura cascata la ce a urmat, grupuri foarte mari de parasutisti cadeau grupati din loc in loc, aveau parasute albe si casti albe mari, nu le-am vazut corpul, doar asta am vazut, s-au umplut gradinile si campurile cu ei, cadeau din loc in loc si la intervale de cateva secunde unul de altul, erau grupuri compacte de sute, mii, nici nu stiu, si apoi am observat  cateva baloane cu aer cald foarte frumoase care zburau in preajma. In departare am vazut  alte stoluri de pasari albe si avioane, daca bine ma gandesc parea ca o scena asemanatoare cu cea la care asistam avea loc in departare. Ma gandeam ca avioanele alea au dat drumul la parasutisti dar nu am vazut momentul, de fapt parasutistii cadeau din cer.

E unul din cele mai incredibile vise pe care le-am avut, l-am visat chiar inainte sa ma trezesc, si sunt marcata, pentru ca a fost ceva grandios, nu stiu sa descriu exact ce am vazut. Am mai vb cu unu altu, am inteles cateva simboluri, poate e cineva printre voi care are o iluminare asupra visului si ma ajuta la talmacirea lui. Stiu ca e un vis profetic, e o profetie a ceea ce urmeaza, o asociez cu alte lucruri pe care Duhul Sfant mi le-a spus in ultima vreme cu referire la „slava Domnului care acopera pamantul”, am vrut sa il impartasesc cu voi pentru ca mi se pare extraordinar.

Asa ca idee, parasutistii sau parasutele simbolizeaza slava Domnului care vine pe pamant, cerul care invadeaza pamantul, pasarile reprezinta ingerii, Heidi Baker- omul lui Dumnezeu, castile (coifurile) – coiful mantuirii, avioanele – spiritual ministries, in romana nu stiu cum sa traduc, e vb de lucrarile la care sunt chemati oamenii, ceva de genul. 

Lasă un răspuns

