ROSE

Fiul risipitor se intoarce la Tatal (viziune)

Ma rugam si dintr-o data am vazut o masa, iar la masa se afla o persoana care semana cu un fiu de Dumnezeu, am crezut prima data ca e Isus, dar nu era Isus, avea o stralucire din care nu puteai sa tragi decat concluzia ca e din Dumnezeu, si persoana asta manca, manca ce se afla pe masa, era mancare pentru un fiu de Dumnezeu, si mi-am amintit de Romani 8:19 „De asemenea, si firea asteapta cu o dorinta infocata descoperirea fiilor lui Dumnezeu„. Era mancare pentru cineva infometat, i se dadea mancare celui infometat, era mancare pentru fii de Dumnezeu, pentru cei care trebuie sa se manifeste ca si fii ai lui Dumnezeu.

(Ieri am avut o alta viziune in care am vazut un fel de galeata, nu stiu cum sa o descriu, dar din obiectul ala curgea miere, ca mierea de albina, curgea din cer pe pamant, cineva a rasturnat galeata aia si curgea, nu se mai oprea, si am simtit ca nu era doar pentru mine, era ceva general)

Si pentru acestia, pentru fiii de Dumnezeu, sunt nenumarate mantale, Imparatia lui Dumnezeu e atat de diversa, sunt infinite aspecte si fiecare madular din trup are ceva special de indeplinit pe pamant, o manta speciala, unica, de aceea madularele nu au de ce sa se ia la intrecere, sa se compare, pentru ca au destine speciale, unice. Fiecare madular care e chemat sa fie invatator de exemplu, are menirea sa invete ceva anume, special destinat lui, iar altul sa invete alt aspect al Imparatiei, fiecare madular care are chemarea de prooroc, are un domeniu anume pe care trebuie sa il cuprinda, iar altul, alt domeniu. Sunt nenumarate mantale, si suficiente pentru toti cei care sunt fii de Dumnezeu, dar toti au ceva comun, mantaua care arata ca sunt fii de Dumnezeu, ca au fost spalati prin sangele Mielului, ca au fost acceptati in Imparatie, ca sunt neprihaniti, perfecti si fara vina inaintea Tatalui.

Si am mai vazut scena fiului risipitor, iar Duhul Sfant mi-a aratat ca fiul ratacitor reprezinta biserica. Si am inceput sa plang dezlantuit, cateva minute am plans in hohote, ceva parca a explodat in mine. Fiul risipitor reprezinta biserica, biserica care si-a pierdut stralucirea, care a plecat de acasa, care a adoptat o alta Evanghelie, biserica care a mancat secole intregi roscovele porcilor cand trebuia sa stea la masa Tatalui si sa se infrupte din ce e mai bun. Si am vazut cum Tatal si-a luat mantaua si a pus-o pe umerii fiului risipitor si a pecetluit intoarcerea acasa, intoarcerea acasa din saracie, boala, lipsa, blestem, din incapatanare, din rebeliune, din mandrie, din lipsa de minte, intoarcerea acasa si dezlantuirea belsugului care se afla in casa Tatalui.

Cu totii am fost invatati ca fiul risipitor il reprezinta pe cel din lume, care nu are legatura cu Dumnezeu, doar ca azi pentru prima data mi-am dat seama ca pe langa interpretarea aceea, lucrurile pot fi vazute si din alt punct de vedere. Fiul risipitor era fiu, era fiul Tatalui, avea calitatea de fiu, dar nu se manifesta ca fiu, nu isi traia conditia de fiu, a trait oricum altcumva decat ca fiu, Tatal nu l-a dezmostenit, Tatal l-a asteptat sa isi revina din nebunia de moment, din oribire. Fiul risipitor a avut o avere, dar a risipit-o, nu a fructificat-o, fiul risipitor desi si-a batut joc de ce a primit, avea inca calitatea de fiu, si putea sa se intoarca acasa la bogatie. Fiul risipitor e biserica, biserica a risipit mostenirea imensa pe care o are de la Tatal prin Fiul Sau Isus, biserica a trait departe de ceea ce Tatal a vrut sa ii ofere, biserica a adoptat alt stil de viata decat cel pe care Tatal il avea pregatit pentru ea. Dar se intampla ceva, o schimbare radicala de macaz, biserica se intoarce la Tatal, si cand spun biserica nu ma refer la cladiri, denominatiuni, ci ma refer la indivizii nascuti din nou care impreuna formeaza biserica.

Am scris AICI un vis, ca sa intelegeti ce zic acum trebuie sa cititi visul, se pregateste coborarea „parasutistilor”, daca nu cumva a inceput. Se petrec lucruri extraordinare in lumea invizibila, schimbari radicale, nu mai e mult si Mirele va veni.

Scoala-te, lumineaza-te! Caci lumina ta vine, si slava Domnului rasare peste tine.
Caci iata, intunericul acopera pamantul, si negura mare, popoarele; dar peste tine rasare Domnul, si slava Lui se arata peste tine. (Isaia 60:1,2)

Lasă un comentariu