ROSE

„Imi pasa de tine”

Vad ca au inceput unii sa faca experimente care sa demonstreze unele teorii pe care le-am scris pe blog si cu care oamenii nu sunt de acord. Se prefera sa se traiasca in iluzia ca ne pasa unii de altii, ca suntem crestini sensibili, suntem o natie de crestini, o avem pe asta cu iubirea de aproape, e una din caracteristicile frecvente bla bla bla. Daca as putea as face un experiment asemanator doar cu pocaitii, sa vezi mirare.

Un jurnalist a sunat la interfonul a 100 apartamente din Bucuresti si a intrebat daca i se perminte sa intre in bloc, ca sa se arunce de pe bloc, adica sa se sinucida. Jumatate dintre cetateni i-au dat drumul in bloc, restul au facut misto de el, doar unul i-a spus ca problemele nu se rezolva asa dar intr-un final i-a recomandat un bloc cu 15 etaje ca e mai rentabil. Adica nici unu din 100 nu a aratat mila crestineasca? Nici macar un procent? Aproape sunt sigura ca erau si ceva pocaiti printre ei, si totusi nimeni nu si-a dat numarul de telefon: hai omule suna-ma sa vorbim, poate te pot ajuta, ai umarul meu pe care sa plangi, viata e grea dar se gasesc solutii, te ajut cum pot eu numa nu fa gestul asta”. Nici unu macar? Nici unu fratilor care imi spune-ti mie ca viata asta e pe baza de iubirea aproapelui si oamenilor le pasa, chiar foarte tare unii de altii. Daca de unu care vrea sa isi puna capat zilelor nu le pasa, imi imaginez cat de tare le pasa de probleme mai marunte ca asta. Urmariti video-ul de mai jos:

One response

  1. ce trist ca oamenii trateaza asa nepasatori viata unui om…

    Martie 13, 2013 la 3:47 am

Lasă un răspuns

