ROSE

De ce pocaitii nu adopta copii?

De ce pocaitii nu adopta copii? Sunt multe cupluri care s-au dat peste cap, au facut tratamente peste tratamente doar doar reusesc sa aiba copii, si intr-un final nu au reusit dar nici nu au adoptat. De cand eram mica mi-am tot pus intrebarea asta. Oare ce ii impiedica pe oameni sa adopte copii daca tot vor copii? Daca nu vrei copii asta e, nu vrei si gata, dar daca vrei, sunt suficienti care isi blastama zilele prin orfelinate pentru ca multi inconstienti nu au nici macar instinctul ala care ai zice ca tre sa existe.

Stiu doar un caz de adoptie printre pocaitii pe care ii cunosc, si asta dupa ce s-a ajuns la concluzia ca nici un tratament nu functioneaza. Si cum blogul asta e destinat pocaitilor, ma refer la ei. Si dupa ce m-am tot intrebat am ajuns la concluzia urmatoare. Oamenii nu stiu sa iubeasca, nu stiu ce e dragostea adevarata, daca vine din instinct bine, daca nu iar bine, daca nu vine din instinct ea nu exista. Oamenii isi fac copii din motive total egoiste, pentru implinirea lor si nu pentru altceva iar daca adopta un copil neexistand instinctul, trebuie sa faca un efort pe care mai nimeni nu e dispus sa il faca. Pentru a iubi pe cineva pentru care nu mai functioneaza instinctul, trebuie sa sti sa iubesti, sa cunosti ce e dragostea neconditionata, compasiunea, lucruri care se pare ca sunt extrem de rare.

Apoi lumea se gandeste ca probabil copilul ala cine stie ce parinti o fi avut, cine stie ce apucaturi are si poate fi nasol. Trag concluzia ca oamenii au o parere atat de buna despre ei incat orice alta combinatie intre alti oameni poate duce doar la aparitia unui copil inferior fata de ceea ce pot produce ei si nu se merita.

Si se prefera facerea pe banda rulanta a copiilor desi mii zac prin orfelinate, aia sa crape doar ce conteaza, si sa se duca in iad, ca doar nici asta nu conteaza. Si mai avem curajul sa vorbim despre dragoste. Cum nu am auzit nici o predica in biserica despre faptul ca a trai necasatorit e varianta descrisa de Biblie ca fiind cea mai buna, asa nu am auzit niciodata o predica despre adoptia copiilor. Sunt biserici penticostale in care cuplurile sunt trase la raspundere daca nu au copii macar unu la doi ani, dar nimeni nu promoveaza adoptia de copii. Stiu ca pentru asta trebuie dragoste, si nu din aia instinctuala pe care o ai fara sa vrei, ci una constienta, care se sacrifica.

Daca tot vreti copii de ce nu va uitati si la aia care exista deja?????? Zic asta pentru ca peste tot aud vorbindu-se despre dragoste. Atata love n-am mai vazut, doar ca e un love egoist suta la suta. Acuma stiu ca pe unii v-am enervat, stiu ca o sa imi spuneti ca nu inteleg anumite lucruri, si intr-adevar nu inteleg multe lucruri dar o sa va raspund ca dragostea despre care vorbeste Biblia, in biserica e doar la nivel de vorba, concept, si nimic mai mult. Si sunt sigura ca procentul de adoptie printre nepocaiti e mai mare decat cel printre pocaiti, asta ca sa fie si mai clar cum stau lucrurile. Daca oamenii care isi doresc copii ar cunoaste ce inseamna a iubi, ar adopta copii si ar fi o moda, oamenii s-ar lua la intrecere cum sa faca mai mult bine, cum sa scoata din nenorocire suflete care majoritatea vor merge in iad, dar nu se intampla deloc asta. Sorry asta e adevarul.

4 responses

  1. Faptul ca te-ai hotarit sa fii sigura ca „procentul de adoptie printre nepocaiti e mai mare decat cel printre pocaiti”, asta nu inseamna neaparat ca ASA ar sta lucrurile.

    Opiniile nu tin loc de INFORMATII!

    Daca nu le ai, atunci de ce vorbesti?

    Subiectul e important, dar il discreditezi prin afirmatii care nu au la baza INFORMATII.

    Martie 22, 2013 la 4:24 pm

  2. Bine, atunci spune-mi care e procentul, demonstreaza-mi ca am exagerat, doar nu mi-o fi greu sa accept ca am gresit.

    Martie 22, 2013 la 4:35 pm

  3. Si eu m an gandit la subiecrul asta, e pkin de copilasi care au nevoie de o mama si de educatia potrivita, pacat ca unii doar zic si nu fac

    Martie 22, 2013 la 4:35 pm

  4. E adevarat 🙂

    Martie 22, 2013 la 4:36 pm

Lasă un răspuns

