ROSE

A royal priesthood

bcfdcc4dc62bd2376643f3a48412fe96In timp ce ascultam melodia de mai sus si ma inchinam cu mainile pe sus, L-am simtit pe Isus foarte aproape si am simtit cum se apropie si imi pune ceva pe cap, nu am stiut ce, dar am simtit ca explodez si imediat am vazut in stanga mea o alta imagine in care un individ era plecat in genunchi in fata Lui si Isus i-a pus o coroana pe cap, o coroana imparateasca, si am inteles brusc ca asta imi pusese si mie pe cap si ca are o coroana pentru fiecare individ care I se supune si I se inchina. (am cautat o poza cu o coroana care sa semene cat de cat si am gasit, ce am vazut a fost aproape ca asta, doar ca a fost toata din aur fara alte ornamente)

But you are a chosen generation, a royal priesthood, a holy nation, a people for his own; that you should show forth the praises of him who has called you out of darkness into his marvelous light (1Peter 2:9)

Pe la sfarsitul anului trecut, inceputul anului astuia cand Ii simteam prezenta, Il simteam aproape cum nu L-am mai simtit niciodata, si intotdeauna am stiut ca nu e doar in ce ma priveste pe mine ci e vorba de ceva general, nu stiu cum sa explic, ca si cum revelatia, descoperirea Lui e mai accesibila ca oricand pentru cei care Il doresc. Si in seara asta am simtit ca s-a schimbat ceva, parca s-a injumatatit distanta, e si mai mica, L-am simtit si mai aproape, foarte aproape, e ca si cum cineva iti intra in spatiul intim, si ii simti respiratia si iar stiu ca nu e doar in ce ma priveste ci e ceva general. Nu stiu ce se intampla, dar se intampla ceva la scara mondiala, pentru toti cei care Il cauta. Ceva urias se intampla, stiu ca luptele sunt pe masura si tot iadul ar vrea sa ne opreasca de la a intra in dimensiunea asta spirituala, dar nu mai conteaza nimic altceva asa ca e singurul lucru pentru care merita luptat. E ultima suta de metri.

Lasă un răspuns

