ROSE

Imagine

O poza…

321688_10201045476641870_305793193_n

13 responses

  1. Si de unde-i poza?

    SURSA! LINK!

    Aprilie 25, 2013 la 7:17 am

  2. Si iei ce-ti place de unde gasesti?…

    Foarte crestineste, ce sa zic!…

    Aprilie 25, 2013 la 12:22 pm

  3. Deci, furi si te distrezi?

    Ciudata combinatie…

    Aprilie 25, 2013 la 2:17 pm

  4. VDFilip

    Da mai Dana, asa-i! Bati toate site-urile si observi toate pozele si pe a lui alincristea nu iei seama ca ai de a face cu un tip cu barba. Tre sa-ti spuna cineva ca ar tre sa ai o atitudine „cuvioasa” si crestineasca sa-i ceri aprobare cand vrei sa iei o poza.apoi tre si ecumenizata poza ca de altfel si intrarea in rai. N-ai stiut sau ai uitat? Si n-ai gasit si tu o poza crestineasc? Nu vezi ca lipsesc crucile de pe marginea rapei unde ar tre sa si le lase enoriasii in numele doctrinei si al religiei patriotice? Vezi, pune crucile ale unde tre sa vezi cum iti ecumenizea parintele alincristea poza. Imediat!

    Aprilie 25, 2013 la 3:33 pm

  5. NERUSINARE!

    Aprilie 25, 2013 la 4:24 pm

    • Oare putem sa incheiem aici discutia? Eu sunt hoata si nerusinata si dumneavoastra sunteti corect.

      Aprilie 25, 2013 la 4:31 pm

  6. Dar DE CE sa incheiem discutia?

    Care e foarte IMPORTANTA!

    Care sa fie motivul pentru sa incheiem o discutie pe care abia am inceput-o?

    Ce, e vreo competitie aici intre doua persoane (CARE? ca nu te-ai prezentat)?

    Aici am semnalat faptul, INGRIJORATOR, pe care l-am semnalat si la altii, inclusiv la pastori, de a prelua imagini fara a mentiona sursa si linkul.

    (De fapt, mentionarea sursei si a linkului legimiteaza in vreun fel preluarea unui material al altcuiva? Care ar trebui sa fie conditiile in care pot fi preluate materialele altora in spatiul public in interesul altcuiva decit al celui care detine drepturile de proprietate?)

    Daca acest blog este „pentru pocaitii din Romania”, atunci am cele mai serioase intentii de a discuta despre chestiunile care apar aici, inclusiv procedurile folosite.

    De ce ai crede ca tu te poti lega in public despre anumite aspecte din lumea pocaitilor, dar Doamne fereste sa se lege cineva de tine!…

    CINE esti?

    Nu oricine poate spune orice oriunde oricum despre orice.

    Redefineste-ti parametrii prezentei publice!

    Si sterge-ti rinjetul de pe fata, ca nu ai aratat nici un fel de maturitate prin „poantele” pe care le-ai facut.

    Aprilie 25, 2013 la 4:50 pm

    • Poți sa te legi de mine cât vrei, dar nu poți sa mă opresti sa mă amuz când după părerea mea spui lucruri amuzante. Nu mai am nimic de adăugat.

      Aprilie 25, 2013 la 5:40 pm

  7. VDFilip

    Pe site-ul de pe care a preluat dana poza putea fi o poza preluata cu aprobare de pe alt site. Si pt cultura ta generala, poza nu are nici o eticheta a licientei, apoi in poza nu este prezentata vreo persoana sa te ingrijoreze. Este un simplu desen. Altele sunt ingrijorarile tale dupa cum ai inceput sa fierbi in ultimul mesaj. Ti-am dat eu un raspuns mai bun intr-un mesaj precedent drept replica la „nerusinare”. Pacat ca nu i-a dat Dana acceptul. Ti-ar fi disparut ranjetul.

    Aprilie 25, 2013 la 5:24 pm

  8. roseinthedesert, cam repede nu mai ai nimic de spus.

    In ceea ce priveste comentariul lui VDFilip, e cu totul timpit. Nu face nimic altceva decit sa reflecte atit mentalitatea din mediul evanghelic romanesc, conform careia poti sa pui mina pe ce nu-i al tau, cit si pe cea de pe forumuri, unde oricine se poate adresa oricui cu nesimtire.

    Nu despre rinjetul meu era vorba, ci despre cel al lui roseinthedesert (se pare ca mai degraba e vorba de desertintherose).

    Eu sint destul de zgircit cu rinjetele.

    Conform ideii ca oamenii inteligenti se gidila pe creier… Deci e nevoie de ceva inteligent pentru un zimbet PE CREIER, nu pe fata…

    Amuza-te pe creier… Daca poti!

    Aprilie 25, 2013 la 5:51 pm

Lasă un răspuns

