ROSE

Vremea s-a scurtat

apocalipsa41 Corinteni 7:29-31. Iata ce vreau sa spun, fratilor: de acum vremea s-a scurtat. Spun lucrul acesta pentru ca cei ce au neveste sa fie ca si cum n-ar avea; cei ce plang, ca si cum n-ar plange; cei ce se bucura, ca si cum nu s-ar bucura; cei ce cumpara, ca si cum n-ar stapani; cei ce se folosesc de lumea aceasta, ca si cum nu s-ar folosi de ea; caci chipul lumii acesteia trece.

M-am uitat la niste predici despre profetiile apocaliptice si mi-a venit in minte ce a spus Pavel, versetele de mai sus. Poate ar trebui sa ne loveasca o seriozitate cum nu am mai avut niciodata, pentru ca lucrurile sunt pe ultima suta de metri.

Printre cei care cred macar si teoretic in Dumnezeu sunt doua categorii de oameni, unii care se tem de evenimentele apocalice si ar face orice sa nu vina si altii care le asteapta cu bratele deschise. Cu mai multi ani in urma faceam parte din prima categorie dar pe masura ce mi-am dat seama pe ce planeta traiesc, cam cum e sistemul asta in care convietuim cu totii, m-am mutat incetul cu incetul in tabara a doua, iar acum sunt 100% in tabara a doua. Sunt sigura ca nu o sa imi placa derularea acestor evenimente, nimeni normal la cap nu se bucura sa vada oameni distrusi, cataclisme, razboi, etc, nici nu sunt pe deplin constienta de grozaviile ce vor urma, dar la gandul ca vine Isus si ne ia, nu mai conteaza. Oricum nu se poate scapa de apocalipsa, oricat s-ar ruga unii, nu pot anula evenimentele profetite in Biblie, asa ca daca tot trebuie sa vina, sa vina cat mai repede. Cunosc o doamna simpatica cu care mai vb din cand in cand si imi tot spune ca trebuie sa ne rugam sa fie oamenii mai buni si sa ne rugam sa fie pace in lume. Stiu ca imi spune asta cu sinceritate, dar la fel de sincera sunt si eu cand spun ca nu o sa ma rog sa fie pace in lume, oricum nu va fi. Se fac pregatiri grozave pentru iesirea anticristului pe scena, nimeni nu stie cu precizie ce si cum, dar anul acesta a fost un an dement, cine a urmarit stirile (si nu neaparat cele de la televizor) stie despre ce vorbesc, evenimentele se deruleaza cu o viteza nebuna. Decaderea moralitatii pana intr-un punct din care nu stiu unde se poate mai jos, desi vad ca in fiecare zi apar dovezi ca se poate si mai rau, nebunia din Orientul Mijlociu, tarile arabe si tot ce e legat de islam, situatia economica, plus dezastre care mai de care si lucruri stranii care se intampla peste tot in lume.

Din cate stiu in ce priveste vremurile din urma, Biblia imi spune sa ma rog sa am putere sa stau in picioare, sa nu fiu inselata si nicidecum sa ma rog sa se anuleze lucrurile care se vor derula obligatoriu. Vegheati, dar, in tot timpul si rugati-va, ca sa aveti putere sa scapati de toate lucrurile acestea care se vor intampla si sa stati in picioare inaintea Fiului omului.” (Luc.21:36)

Nu am nimic impotriva mijlocirii pentru diverse lucruri, dar am observat ca uneori oamenii se roaga ca Dumnezeu sa anuleze ceea ce a spus cu mii de ani in urma ca se va intampla, si asta nu e posibil, sorry. Mai bine ne rugam sa primim revelatie puternica de la Dumnezeu cu privire la cine suntem in El si sa putem sa trecem biruitori prin tot ce va veni.

Daca va place sa va uitati la din astea cu apocalipsa va sugerez Perry Stone, Tom Horn, emisiunea Prophecy in the news, John Paul Jackson cu subiectul The Perfect Storm. Cautati-i pe youtube, facebook si pe unde se mai poate, sunt doar cativa care spun lucruri extrem de interesante. Pe youtube puteti gasi tone de video-uri care va pot trezi sentimentul apocaliptic daca cumva sunteti anesteziati de grijile vietii asteia si ati uitat ca trebuie sa asteptam venirea lui Isus cu nerabdare, si daca cumva nu v-ati dat seama ca mai e extrem de putin, inspaimantator de putin, e o chestie de cativa ani.

Lasă un răspuns

