ROSE

In lume veti avea necazuri, dar indrazniti, Eu am biruit lumea

Oamenii aflati in momente dificile o sa iti spuna ca viata e nasoala rau, o sa posteze pe Facebook citate de taiat vene, iar cei aflati in momente bune o sa iti spuna ca viata e frumoasa, ca e super ultra mega si asa mai departe, bazandu-se exclusiv pe sentimentele de moment.

Biblia spune: V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea.” (Ioan.16:33)

Asta e adevarul constant, care nu se schimba in functie de perioadele noastre bune sau rele, odata nascut pe lumea asta o sa te confrunti cu multe lucruri pe care va trebui sa le biruiesti, dar Isus a furnizat calea prin care sa avem pace chiar in mijlocul situatiilor dificile si implicit biruinta. Daca invatam sa ne ascundem in El, daca intelegem si avem revelatia faptului ca suntem una cu El, ca Duhul Sfant chiar locuieste in noi, ca nu suntem pamantesti ci suntem cetateni ai Imparatiei lui Dumnezeu, vom avea convingerea constanta ca El e adapostul nostru si nu vom oscila de la o stare la alta, odata considerand ca mai bine nu ne-am fi nascut, iar peste doua saptamani sa avem senzatia ca am atins „nirvana”, ambele stari fiind niste reactii firesti la anumite circustante. Noi nu mai suntem firesti, nu mai suntem pamantesti suntem duhovnicesti si normal ar fi sa gandim duhovniceste, sa gandim realitatile duhovnicesti despre noi, astea pamantesti sunt de obicei niste minciuni ale celui rau prin care ne influenteaza starile, asta daca il lasam.

Lasă un răspuns

