ROSE

Mai mult decat o experienta

Toti vrem sa avem experiente cu Domnul, iar unii dintre noi chiar staruim in directia asta si tanjim sa avem experiente despre care citim in carti sau pe internet. Si nu e rau asta, dar exista ceva mai bun de atat. Acum cativa ani ii ceream insistent lui Dumnezeu sa ma faca sa simt dragostea Lui intr-un mod palpabil, nu sentimente pe care uneori le numim „cercetare” ci dragostea Lui care nu se compara cu nimic. Cam 9 luni doar asta m-am rugat, oriunde eram, ca eram acasa, ca mergeam cu masina asta era strigatul din mine. Si in timp ce Ii ceream asta, mi-am dat seama ca daca o sa am doar o experienta singulara o sa ma enervez cumplit. Poate unii nu intelegeti ce spun aici, dar am realizat ca daca Domnul o sa vina si o sa am o experienta singulara pe care sa o tot evoc toata viata de acum inainte, care sa ma faca sa traiesc din amintiri, asta nu imi convine deloc. Vreau si experiente din astea, dar vreau mai mult decat atat.

Asa ca I-am cerut Domnului sa ma invete traselul spre inima Lui, sa imi arate drumul clar spre intimitatea cu El, si in fiecare zi Ii repetam ca nu vreau o experienta, sa nu imi dea o experienta ca nu vreau doar atat, vreau sa descopar drumul, sa ma invete calea pe care sa o pot parcurge in fiecare zi, de cate ori vreau si cand vreau. Si exact asta s-a intamplat. Nu avem pentru ca nu stim sa cerem, cerem cu jumatate de inima si atunci nu stim sa fim radicali, nu cerem cu disperare pentru ca unora in inima, pe ascuns, ne mai place lumea si ne balacim in pacaleala pe care ne-o serveste diavolul, avem senzatia ca Dumnezeu vrea sa ne mentina intr-un soi de echilibru asa cum il intelegem noi prin prisma a ceea ce vedem in jur, cand colo nici vorba de asa ceva. Dumnezeu vrea sa ne copleseasca, sa ne tina asa non stop.

One response

  1. VDFilip

    Americanilor nu le-a dat Dumnezeu un Costache Ioanid prin gura caruia sa le descrie cu asa maretie si inca in versuri imensurabilul act implinit de Domnul Isus cum le-a descris romanilor. Cand auzi urmatoarea poezie nu poti sa nu te intrebi: oare i-a iubit Dumnezeu pe romani cel mai mult? Si totusi romanii se inchina la moaste ca niste analfabeti. ______ MOISE LUCACI Poezie _ Cele „6” batalii de pe Golgota.(Rastignirea Lui Isus)-YouTube _____ http://www.youtube.com/watch?v=y1BG3zWaj4Y

    Iunie 21, 2013 la 12:14 am

Lasă un răspuns

