ROSE

I Saw the Tribulation – Ken Peters (trebuie sa vedeti neaparat video asta)

2 responses

  1. Tabita

    desi initial am fost incantata de video, la o analiza mai atenta inclin sa cred ca este un fals profet, iar pe urmatorul blog am gasit niste argumentele care mie mi se par pertinente si in concordanta cu Biblia: http://falseprophetwatch.blogspot.ro/2009/03/false-prophet-diane-gilbert-admits-that.html.

    Iulie 2, 2013 la 10:00 pm

    • Nu am intalnit inca un prooroc sau om al Domnului care sa lucreze in puterea Duhului Sfant si care sa aiba video-uri pe internet care sa nu fi fost considerat prooroc fals de un anumit grup de „crestini”, asa ca pentru mine asta e suficient sa ii dau atentie si sa ma faca sa cred ca omul e ok. La un moment dat cautam oameni ai Domnului dupa criteriul asta, care e balacarit mai rau si facut prooroc mincinos si cu diavolul sigur e bun, si am gasit o gramada asa, si tare ma bucur. La fel l-am fi putut gasi si pe Isus, in exact aceeasi categorie, cica lucra cu Belzebul….
      Mie mi s-a parut foarte interesant video-ul, mai ales ca acum 30 si ceva de ani omul asta a visat lucruri care abia acum exista, si culmea erau legate de revenirea lui Isus si de necazul cel mare. Asta nu ma face decat sa am inca o informatie in plus pe langa alte tone de informatii care spun acelasi lucru, suntem pe ultima suta de metrii.

      Iulie 3, 2013 la 1:10 am

Lasă un răspuns

