ROSE

Reactia presedintelui in cazul Bodnariu….

Daca nu ar fi tragic ar fi de-a dreptul haios.  Pe de o parte, zeci si zeci de scrisori si implorari ale cultelor, pastorilor (care stim cu totii ca l-au sustinut frenetic), oamenilor din presa si din viata publica adresate unui om care ar putea rezolva cazul Bodnariu, iar pe de alta parte acel om caruia nu ii pasa deloc, care e lipsit total de reactie.

Cat ii trebuie unui om care are inima si cuget de om sa reactioneze la un altfel de caz? Chiar ateu sa fii, daca inca mai ai constiinta de om vei reactiona, vei fi revoltat, iti vei arata compasiunea si pentru ca tie iti sta in putere sa rezolvi cazul, vei incerca sa faci ce iti sta in putere sa ii scapi pe cei 5 copii ai fam Bodnariu. 
Am auzit interpretari cum ca domnul nu are copii si nu intelege cum e sa ai copii de aia nu face nimic. Serios???? Imi vine sa rad. Sa inteleg ca Pavel sau Ioan sau Timotei sau altii o gramada din Biblie, pentru ca nu au avut copii, nu ar fi transmis macar un mesaj de compasiune sa arate ca le pasa………
Nici eu nu am copii, dar cand am auzit despre povestea asta mi-a stat mintea in loc. intamplarea face sa o cunosc pe matusa lor si stiu ce fel de oameni sunt. Desi nu am copii, daca as putea rezolva cazul asta nu as mai face nimic altceva pana nu i-as vedea pe copiii astia in familia lor. Nu tine de a avea sau nu copiii sa intelegi gravitatea acestei situatii, ca altfel as putea intelege ca acei care emit aceasta teorie, erau niste brute inainte de a avea copii. Nu tine de asta, tine de a avea inima sau nu, de a avea inca constiinta de om sau nu.
Dupa ce auzi ce motivatii au cei de la Protectia Copilului din Norvegia, nu poti decat sa simti ca iti crapa mintea, vrei sa te scuturi de cap si sa iti repeti ca asa ceva nu se poate, ceva mai sfidator la adresa logicii de om nu am mai auzit. Cred ca oamenii aia nu prea mai sunt oameni, pe dinlauntru sunt modificati puternic de cel rau incat prea putin mai au de a face cu notiunea de om.
Ceea ce am ingrozeste, desi nu ma mira, este ca sunt destui pe la noi care dau dreptate norvegienilor si unii dintre ei sunt, cum am spus mai sus, modificati puternic de cel rau pe dinlauntru. Si ce ma cam sperie e ca omul care conduce tara asta imi da senzatia ca nu reactioneaza tocmai din aceleasi considerente. Ma socheaza cumva, dar nu ma mira, cei din preajma mea stiu ca nu am avut incredere nici o secunda ca o sa fie bine cu el, ci dimpotriva. Sper sa nu am dreptate in tot ce debitez cu privire la cum s-au asezat lucrurile dpdv politic in Romania……
PS: Cunosc mai multe persoane din familia largita a lui Marius Bodnariu si toti sunt oameni mult prea calmi si linistiti sa ii poti acuza de violenta. Ideea ca a plesni copilul peste fund cand face tampenii e o fapta ingrozitoare sau mai rau criminala, nu e decat o caracteristica a prostiei si pitiponcariei.

One response

  1. Vasile Costin Canada

    Va multumim pentru mesajul dvs. Continuam sa simtim cu aceasta familie!

    Martie 17, 2016 la 9:42 pm

Lasă un răspuns

