ROSE

„Creatorii lui Dumnezeu”

painters

O sa imi spui ca pe Dumnezeu nu l-a creat nimeni, o sa imi spui ca acest titlu si articol nu isi au rostul. Da, ai dreptate partial, pe Dumnezeul Bibliei nu L-a creat nimeni, El este din vesnicii in vesnicii, dar pe „Dumnezeul” pe care Il slujim majoritatea dintre noi, l-am creat noi. Este un „Dumnezeu” inchipuit, inventat, plamadit de mintea noastra care sufera de limite fara numar, un „Dumnezeu” caruia i-am facut reguli dupa care sa functioneze, care de fapt este marioneta noastra, ne folosim de El cand avem nevoie si cand nu, Il aruncam deoparte.

Asa ne-am invatat, generatie dupa generatie sa mai adaugam cate o caracteristica, sau cate o limitare „Dumnezeului” nostru, si culmea Il certam ca nu mai lucreaza ca Dumnezeul Bibliei, ne suparam pe El ca una spune si alta face, ne credem justificati in a-I reprosa ca Biblia nu mai functioneaza. Devreme ce „Dumnezeul” nostru inventat nu este acelasi cu Dumnezeul Bibliei, nu ii poti cere „Dumnezeului” invetat dupa regulile mintii noastre sa functioneze ca Dumnezeul Bibliei.

Stiu ca unii nu pot digera articolul acesta, ca o sa il considere o blasfemie, dar pe zi ce trece imi dau seama ca suntem paraleli cu Dumnezeul Bibliei, ma ingrozesc in primul rand de mine ca inca nu am reusit sa imi spal creierii de mostenirea care mi-a fost insuflata de cand ma stiu, si care mult rau mi-a facut, m-a facut sa stau pe loc multi ani, desi vroiam din toata inima sa Il cunosc pe Dumnezeu, am pedalat in gol pentru ca Ii ceream Dumnezeului Bibliei sa functioneze dupa regulile „Dumnezeului” inventat, inchipuit de biserica romaneasca.

Vai Rose, dar tu tot timpul esti nemultumita si nu gasesti nimic bun, emigreaza daca nu iti place. Ba pot sa gasesc si lucruri bune, dar cum as putea sa ma multumesc cu putin si acel putin falsificat, cand conform Biblie pot avea totul? Nu am de gand sa ma plafonez, aparand procentul de bine din toata povestea pocaintei romanesti, ignorand procentul de mediocritate si nu pot sa nu imi doresc altceva, pentru ca oricat de toleranta as fi nu pot sa nu vad diferenta dintre Biblie si realitatea in care ne balacim cu totii.

Ma arunc inainte aproape nebuneste si spun ca Dumnezeu nu e asa cum Il cunoastem noi, ni s-a prezentat un Dumnezeu inventat, dovada, putem vedea cu totii ca Dumnezeul acesta inchipuit  nu prea poate sa faca mare lucru, ne ajuta sa batem pasul pe loc.

In concluzie, vorba unui prieten – Nu stim nimic !!

Aaaa, solutia? Veti striga toti cei care v-ati suparat rau de tot citind articolul, sa vina solutia. Solutia este una simpla: CITITI BIBLIA si nu o cititi doar ca apoi sa aveti ce spune altora, sa va etalati cunostintele, nu o cititi ca pe o carte de filosofie, nici ca pe o carte de teologie, cititi-o ca sa Il cunoasteti pe El, sa aflati cine este El. Biblia Il prezinta pe Dumnezeu in toata maretia Lui, acolo ni se spune ce poate sa faca si daca este ceva ce nu poate sa faca, acolo ni se spune ce suntem noi in Hristos si ce nu suntem. Oamenii habar nu au ce spune Biblia, am auzit atatea idei aberante, concepute dupa ureche incat as putea crede ca nu mai e nici o sansa, daca Dumnezeul Biblie nu ar fi un Dumnezeu al minunilor si daca nu as stii ca El poate schimba totul intr-o secunda, as crede ca suntem pierduti ca natie.

Am crezut cu totii atat de profund minciuna diavolului despre Dumnezeu, de fapt inventiile noastre au fost minciunile lui, ne-a pacalit extraordinar cu privire la cine este Dumnezeu in profunzime, duhul religiozitatii si-a facut si isi face de cap, distorsionand adevarul si mintind poporul lui Dumnezeu chiar cu privire la Cel caruia i se inchina.

I-am pus in cârcă lui Dumnezeu toate dezastrele, bolile si necazurile de pe planeta asta, am facut din El un politist care imparte in stanga si dreapta pedepse si ne intrebam de ce oamenii nu sunt interesati de Dumnezeu. Imagineaza-ti daca s-ar putea dovedi ca eu sunt vinovata de toate bolile de pe lumea asta, ca as fi vinovata de omorarea tuturor copiilor care mor de sida, ca as fi vinovata de toate accidentele de toate felurile, ca as fi cea care a inventat cancerul si l-a raspandit in toata lumea, ca eu sunt vinovata pentru acel tzunami devastator din anii trecuti din sudul Asiei, ca eu sunt vinovata de toate malformatiile cu care se nasc copiii, sa presupunem ca cineva ar putea dovedi toate aceste lucruri, cati dintre voi ati vrea sa mai fiti prieteni cu mine?????

12 responses

  1. Eva

    Nimeni 😦 .
    Azi vorbeam cu un prieten despre un pasaj din Biblie si el imi repeta intr-una ca Dumnezeu uraste, blesteama, se razbuna. Si intr-adevar in Vechiul Testament sunt evenimente care demonstreaza acest fapt. Sunt predicatori care se folosesc aceste pasaje pentru a-i constrange pe oameni sa se pocaieasca. Dar reusesc asta intr-adevar? Nu cred, mai degraba reusesc sa-i faca sa respecte cateva legi. Pe mine aceasta discutie totusi m-a ajutat: am vazut bunatatea si lumina Domnului Isus. Este extraordinara. Aceasta bunatate si lumina merita pocainta noastra deplina, si asta este singura capabila de a ne transforma. Groaza nu ajuta.

    septembrie 16, 2009 la 5:24 pm

  2. Eva,
    Daca noi am prezenta adevarul despre Dumnezeul Biblie, oamenii nu ar mai trebui batuti la cap sa vina la El, ar venii cu gramada, pentru ca toti isi doresc sa aiba parte de El la urma urmei, doar ca ei si datorita noua, datorita felului in care pocaitii Il percep pe Dumnezeu, nu vor sa intre in asa ceva, nu li se pare atractiv acest Dumnezeu. Nici macar nu trebuie sa ii condamnam la urma urmei
    Da, bunatatea lui Dumnezeu trebuie sa ne indemne la pocainta!!!

    septembrie 16, 2009 la 5:37 pm

  3. VDFilip

    Sau vorba americanilor: „Daca ai sti ce nu stii”.
    Dana, de mi-ar sta in putinta, ti-as acorda premiul Nobel pt acest articol. Nici sa nu iti treaca prin minte ca cineva te-ar invinui de blasfemie. Cine ar cugeta la asa ceva, acela nu merita decat cel mai mare dispret.
    Cat de explicit ai dezvaluit o realitate ce s-a incubat confortabil in civilizatia noastra crestina atat de emancipata.
    Fain mesaj, m-a uns la suflet ! S-au clarificat, s-au definit mai bine unele lucruri si in mintea mea in urma acestui mesaj, iar Eva a pus mai un punct pe „i” daca pot spune asa.
    GBY !

    septembrie 16, 2009 la 8:09 pm

  4. Filip,

    Bine ai spus, aceasta realitate s-a incubat confortabil in civilizatia noastra crestina, culmea este ca desi suferim de pe urma necunoasterii adevarului despre Dumnezeu, ne simtim confortabili cu lipsa aceasta de cunoastere.

    septembrie 16, 2009 la 10:42 pm

  5. Sunt in Germania si citesc aceste randuri…le-am trait si experimentat si eu. ma simt asa de umil, ..de rusinat..ca nu pot sa determin pe cat mai multi oameni sa guste din Singurul Dumnezeu Adevarat.

    Nu am pretentia ca stiu multe…lucruri, ca stiu multe despre El…dar stiu un lucru cert…wow..eu chiar il stiu pe El…si imi este indeajuns, suficient, destul…cunoscandu-L pe El am cea mai mare bogatie si comoara.

    De ce sa tin acest adevar doar pentru mine?
    De ce sa ma bucur doar eu de Prezenta Domnului ?

    septembrie 20, 2009 la 1:38 am

  6. alexandru,
    Aceeasi senzatie o am si eu ca nu pot sa determin pe cei din jur sa inteleaga cine e Dumnezeu de fapt, e incredibil cat de diferit este adevatul Dumnezeu de perceptia religiei si cat de puternic este zidul acesta cladit, un zid de care banuiesc ca te lovesti si tu de fiecare data cand vrei sa vorbesti despre ceea ce Duhul Sfant ti-a revelat in ce priveste Imparatia lui Dumnezeu
    Domnul fie cu tine acolo in Germania si pe drum inapoi
    Fi binecuvantat

    septembrie 20, 2009 la 1:21 pm

  7. Pingback: Creatorii lui Dumnezeu! (din arhiva) « Roseinthedesert’s Weblog

  8. VDFilip

    Fiindca ai dat o solutie in acest articol si anume, sa citim Biblia, aduc un pasaj din Biblie si o noua latura a realitatii spre a fi comentata.

    IEREMIA 5:
    26. Căci în poporul Meu sunt oameni răi; ei pândesc ca păsărarul care întinde laţuri, întind curse, şi prind oameni.
    27. Cum se umple o colivie de păsări, aşa se umplu casele lor prin vicleşug; aşa ajung ei puternici şi bogaţi.
    28. Se îngraşă, lucesc de grăsime; întrec orice măsură în rău, nu apără pricina, pricina orfanului, ca să le meargă bine, nu fac dreptate celor lipsiţi.
    29. „Să nu pedepsesc Eu aceste lucruri, zice Domnul, să nu-Mi răzbun Eu pe un asemenea popor?”
    30. „Grozave lucruri, urâcioase lucruri se fac în ţară.
    31. Prorocii prorocesc neadevăruri, preoţii stăpânesc cu ajutorul lor, şi poporului Meu îi plac aceste lucruri. Dar ce veţi face la urmă?

    Ce zici Dana presupun la absurd ca in realitate nu as face asta, daca ti-as pune la cale un rau dur de tot, un rau care sa te usture, sa iti aduca o victima sau mai multe din cei dragi ai tai, apoi m-as folosi de un proroc sau de un pastor sau de un popa sa-ti arat ce bine vreau sa iti fac, cum ca dumnezeu (dar unul construit dupa interesul meu) a vazut cat de pacatos sau cat de pacatosi au fost cei pe care i-am facut si victime si i-am dus tot eu la rapa din toate punctele de vedere, si-au luat pedeapsa „bine meritata”? Cum ai primi dreptatea ce vreau sa ti-o fac in cazul in care iti dai seama perfect de cum a functionat religia in acest caz?
    Sa zicem ca ti-am facut pe unul victima al unui cancer sau al unui accident sau a unei malformatii, etc, etc….Toate astea functioneaza ca unse in societatea romaneasca, o societate de cobai care daca le spui despre un Dumnezeu adevarat ti-ai facut dusmani cu nemiluita si oricat ar da cu capul de pragul de sus, apoi ar cadea cu capul in pragul de jos sau ar da cu dintii de piatra, tot se simt mai bine cand cineva are grija de ei in numele unui dumnezeu turnat in forme materiale. Sunt niste cobai care traiesc dupa o credinta polieteista. Poate si Dumnezeu din cer sa ne scape dupa ce dam ortu popii ca pana atunci ne ajuta alti dumnezei iar prorocii sau sculele folosite, tot a lui dumnezeu raman indiferent care dumnezeu. Ce mai conteaza. Am venit cu acest mesaj sa mentionez faptul ca nu te poti pune cu gustul religios al unora indiferent de ce li s-ar intampla. Li s-a atrofiat mintea de cobai in asa masura incat nu incape mai mult.

    martie 23, 2010 la 11:50 am

  9. Filip,
    Din pacate e adevarat, asa cum spui si tu „Li s-a atrofiat mintea de cobai in asa masura incat nu incape mai mult.” Si asta e un fenomen atat de raspandit ca ma doare capu numa cand ma gandesc

    martie 23, 2010 la 12:31 pm

  10. Cristi

    Rose……sunt total de acord cu tine:)
    Te sustin cu intru-totul! Si sunt si eu de acord ca…ar trebui o schimbare, si schimbarea aceasta se pare ca doar de la noi mai poate porni, daca vom sta in ascultare de El! 🙂

    iulie 19, 2011 la 9:34 pm

  11. Iata cum Il cunosc eu pe Dumnezeu…
    Dumnezeu vrea ca fiecare sa fie mintuit !tim 2;4(mintuit inseamna iertat eliberat reintregit vindecat)
    Un singur exemplu gasim in scriptura cind cineva s-a adresat lui Isus in felul urmator. Acest exemplu il gasim in Luc 5;12
    Daca veri poti sa ma curatesti. Lui Isus i s-a facut mila si a spus : Vreau fii curatit… El este acelas ieri azi si in veci . Este acelas si cu cei dintii si cu cei de pe urma. Tie ce crezi ca ti-ar raspunde?
    Credinta ta pe ce se bazeaza? …pe cerinta leprosului; – s-au pe raspunsul Lui Isus. Noi nu mai avem voie sa spunem :-daca este voia Ta, pt.ca noi cunoastem voia Lui…
    Sunt doua motive pentru care Dumnezeu ingaduie bolile :-Necunostinta si nesupunerea fata de Cuvint.. Piere poporul Meu din lipsa de cunostinta.. In timpurile din urma cunostinta va creste si Dumnezeu vrea sa aiba copii incoruptibili si fara frica.
    In vechiul legamint si in noul legamint vindecarea este inclusa prov.4;22 exod.23;25 exod 15 26 psalmi 103;4-5 psalmi 107;20 isaia 53;4-5 mat .8;17 1pet.2;24 gal.3 13 sunt de acord…insa nu sunt de acord cu exceptiile
    Sa presupunem ca versetele scrise mai sus ar fii proiectate pe perete si mai la stinga am proiecta pe perete pe Timotei, Epafrad ,Trofim si altii care au fost bolnavi
    Ce vom face? Vom verifica validitatea Cuvintului cu experientele acestor oameni s-au vom analiza eperientele lor cu Cuvintul Domnului. Cum ..poate vei zice : -acestia au fost prietenii lui Pavel…asa este :-dar asta nu inseamna ca ei erau perfecti si ei nu au avut toata scripturile cum le avem noi astazi.
    Dima din dragoste pentru lume l-a parasit pe Pavel Nu a fost el prieten cu Pavel? Insa situatia lui este mult mai grava pt.ca Dima s-sa intors in lume pe cind daca cineva este bolnav nu inseamna pierderea mintuirii..Sa nu uitam ca saminta care a cazut in pamint bun a adus 30- 60 -100 Un hectar de pamint daca rodeste 30% este o problema majora si totusi reiese ca si ei sunt copii Domului
    Hai sa presupunem ca te afli inr-o adunare si predici dar in timpul acesta se vede clar ca ai o boala in corp. Daca le-ai predica ca de acea sunt intre voi multi bolnavi, neputinciosi si nu putin dorm, fiindca nu deosebiti trupul Domnului…Ei ce tiar raspunde …Tu de ce esti bolnav?Ai spune ca ai un tepus?Hai sa fim seriosi…Cind Pavel a spus in gal.3.13 Hristos n-ea rascumparat din blestemul legii.deut.28
    ..etc.S-a inclus si pe el ca a fost scapat de blestemul legii Daca ar fii fost bolnav galatenii iar fi
    scris inapoi …Tu de ce esti sub blestem?
    Tepusul lui Pavel nu a fost boala Numeri33.55
    Acuma iti voi da raspunsul de ce majoritatea vorbitorilor lasa loc pt. exceptii…In primul rind este necunostinta …Multi nu cunosc legamintul. In al doilea rind este din cauza mindriei si a orgoliului. Le place ideia cu exceptiile pt.ca in acest caz chiar daca se imblonavesc poate sa iasa basma curata inaintea ascultatorilor (ma refer la acei ascultatori care nu cunosc indeajuns Cuvintul) rastalmacind Cuvintul Lui Dumnezeu,dar in acest caz atrag asupra lor judecata Maleahi cap 2
    Iov Nu a avut legamint cu Dumnezeu careta lui Iov este mai veche ca cartea lui Moise.
    Totus Iov a lasat o portita de intrare celui rau in iov 3;25 Iov a spus ca de ce se teme acea a venit asupra lui. Frica este de la cel rau. Noi nu am primit un Duh de frica ci un Duh de putere , de dragoste si de chibzuinta. . Suferintele pentru numele lui Isus apartine de purtarea crucii, si nu ni sa dat scutire de acestea( dar nu ingaduie peste puterile noastre) , dar pacatul si boala nu mai trebuie sa-l putram pt. ca Domnul Isus a luat asupra Lui.1 petru 2;24…………mat,8;17
    Nu gasim scris in noul testament ca Dumnezeu incearca pe cineva cu boala.
    In noul legamint Dumnezeu nu ne ispiteste iacov 1;13
    Cel care ispiteste este diavolul care vine cu poftele cu care le momeste pe oameni (daca oamenii le da prilej.) Sufletul si trupul nostru trebuie sa fie sub conrolul duhului nostru,care a fost nascut din noua…
    Noi suntem fiinte duhovnicesti ,avem suflet si traim in trup.

    .
    Si eu am iceput sa scriu depre vindecare si depre voia Domnului asa ca atasez un mic inceput sper ca in doua trei luni definitizez..Mentionez ca este experienta de aproximativ 38 de ani.Am studiat viata unora dintre cei mai capabili vorbitori (Dumnezeu lucra impreuna cu acesti oameni si se intimplau semne si minuni) precum Kennyon, Keneth Hagyin, Kitt Moore, Keneth Copland ,Bosvotth ,Osborn
    care au avut darul vindecarilor, care se manifesta dupa voia Duhului Sfint
    Acesti scriitori reprezinta cam trei generatii si nu se contrazic la invatatura ca sunt si au fost calauziti de acelas Duh. Chiar si eu am lucrat impreuna cu Dumnezeu si El a intarit Cuvintul cu semne si minuni.
    El intareste Cuvintul Lui daca este spus dupa voia Sa…Si eu am mai fost bolnav ,dar niciodata nu am cautat scuze ci totdeauna m-am verificat , 1 cor 11-am fost gasit vinovat …m-am judecat si am beneficiat de vindecarea divina. Chiar de am cunoaste toata scriptura bine ,dar daca nu umblam in dragoste, diavolul ne poate ataca cu boala.. Gal 5;6 La Dumnezeu nici taierea imprejur nici netaierea imprejur nu conteaza ci credinta care lucreaza prin dragoste.Deci fara dragoste credinta nu functioneaza..Poate te inrebi;Cum spune Pavel ca daca ar avea credinta incit sa mute si muntii fara dragoste nu este nimic. Daca fara dragoste se intimpla anumite minuni atunci este o putere oculta ….pt.ca Dumnezeu e dragoste si daca lipseste dragostea inseamna ca acolo nu este Dimnezeu. Datorita unor judecati pe care le face omul pe nedrept, defaimari, birfe, lipsa de iertare , vorbe, goale etc. omul poate sa atraga asupra lui anumite boli.
    Ai scris lucruri foarte bune ,dar sa scoti exceptiile de ce sa atragi asupra ta judecata

    Voia lui Dumnezeu!

    Dumnezeu nu a promis ca in trupurile astea vom trai vesnic, totusi voia Lui este sa fim sanatosi cit timp vom umbla pe acest pamint..
    Poate iti vei pune intrebarea : Cum vor muri oameni daca nu sunt bolnavi?
    -Domnul ia suflarea si trupul se intoarce in tarina
    Oamenii au multe convingeri gresite cu privire la voia Lui.
    Stii macar un exemplu cind Isus a refuzat pe cineva sa vindece?
    Sunt convins ca nu poti sami duci nici un argument contra ,pentru ca nu ai acoperire
    din Cuvint
    Iti voi duce citeva argumente de unde reiese ca Domnul vrea ca fiecare sa fie vindecat:
    1 -1 Tim.2; -4—reiese ca Dumnezeu vrea ca toti oamenii sa fie mintuiti si sa vina la cunostinta adevarului . Cuvintul ,mintuit’ inseamna :- iertat ,vindecat ,eliberat scapat, reintregit. Isus a spus unora dupa ce ia vindecat:- …Credinta ta tea mintuit…
    2 Veti cunoaste adevarul si adevarul va va face slobozi…
    3 prov.4; 20-22 Fiule ia aminte la cuvintele mele, pleacati urechea la vorbele mele Sa nu se departeze cuvintele acestea de ochii tai, pastreazale in fundul inimii tale .
    Caci ele sunt viata pentru cei ce le gasesc si sanatate pentru tot trupul lor.
    Din traducerea ebraica mai reiese ca cuvintul Lui e medicament ,si vestea buna ca nu poti sa iei supradoza si nu are efecte secundare.
    4 Cunoastem ca voia lui Dumnezeu este vindecarea prin faptul ca a spus leprosului
    luca 5;13 :-Da voiesc fii curatit…El este acelas ieri azi si in veci ..este acelas si cu cei dintii si cu cei de pe urma El nu se schimba……
    Tie ce crezi ca tiar raspunde?..Credinta ta pe ce se bazeaza ?-Pe cerinta leprosului
    s-au pe raspunsul lui Isus?..
    5 Boala vine de la satana si Isus a venit sa strice lucrarile diavolului…1 ioan 3;8
    6 fapte 10 ;38 Cum Dumnezeu a uns cu Duhul Sfint si cu putere pe Isus din Nazaret,care umbla din loc in loc ,facea bine si vindeca pe toti cei ce erau apasati de diavolul. Pe cine vindeca ? – Pe cei ce erau apsati de diavolul
    Pe femeia girbova cine o tinea legata? Satana…pe Iov cine la facut bolnav?
    Iov 2;7 satana la facut bolnav….
    Ioan botezatorul a spus ca dupa el, vine unul care boteaza cu Duh Sfint si cu Foc
    Acest foc nu este boala pentru ca Isus a venit sa vindece oamenii si nu sa-i imbolnaveasca..
    7 Voia lui Dumnezeu nu este ca tu sa fii bolnav .Aceasta reiese la rugaciunea Tatal nostru..
    Facase voia Ta;- precum in cer asa si pe pamint…. Crezi ca in cer exista boala.?
    Noi nu mai trebuie sa punem sub semnul intrebarii caracterul lui Dumnezeu
    Trebuie sa stim ca El este ( exod 34;6)plin de indurare si milostiv, incet la minie,
    plin de bunatate si credinciosie…El vrea ca toti sa fie vindecati…Poate vei spune : Daca vrea de ce nu o face?-.El sia facut partea Lui, dar tu trebuie sa primesti cu recunostinta pentru ca El a platit pretul suprem, ca oamenii sa fie mintuiti…
    8……………1petru 2-24 El a purtat pacatele noastre in trupul Sau pe lemn ,pt.ca noi fiind morti fata de pacate sa traim pt.neprihanire; prin ranile Lui ati fost tamaduiti…
    Esti inclus si tu aici ??(1 petru 2;24) Sigur ca esti ,bucurate si nu te mai plinge de mila.
    9 Caci harul lui Dumnezeu care aduce mintuire, pentru toti oamenii a fost aratat,tit 2;11
    Deci si pentru tine …….Te intreb :-toti primesc iertarea de pacate? Nu .
    De ce ?Pentru ca omul are libertate in alegerea pe care o face si Dumnezeu respecta optiunea omului…
    10 Vindecarea este inclus si in legamintul vechi si in legamintul noua.
    Exod 15;26 Daca vei asculta cu luare aminte glasul Domnului Dumnezeului tau,daca vei face ce este bine inaintea Lui,daca vei asculta de poruncile Lui si daca vei pazi toate legile Lui nu te voi lovi cu niciuna din bolile cu care am lovit pe Egipteni;caci Eu Sunt Domnul care te vindeca……..exod 12 23 Cind va trece Domnul ca sa loveasca Egiptul si va vedea single pe pragul de sus si pe cei doi stilpi ai usii..
    Domnul va trece pe linga usa si nu va ingadui nimicitorului sa intre in casele voastre si sa loveasca…….Stii cine era nimicitorul ? Psalmi 78;49 o droaie de ingeri aducatori de nenorociri .(din traducera ungureasca reiese clar ca este vorba de ingeri rai )
    11………….. exod 23;25 Voi sa slujiti Domnului Dumnezeului vostru,si El va va binecuvinta piinea si apele si voi departa boala din mijlocul tau…
    12 Voia lui Dumnezeu nu este ca omul sa fie bolnav din cauza creatiei.. Ce a creat El a spus ca e bun ..Boala nu este buna…
    13 …. Daca voia lui Dumnezeu ar fii ca unii sa fie bolnavi ,de ce iacov 5;14 spune :-
    Este verunul din voi bolnav?..Sa cheme pe batrinii bisericii si sa se roage pentru el…
    14……..Daca voia Domnului este sa fi bolnav de ce majoritatea oamenilor se duc la doctor? Am tot respectul fata de cadrele medicale, dar daca tu crezi ca voia lui Dumnezeu este sa fi bolnav. atunci tu impreuna cu cadrele medicale ati cauta sa zadarniciti voia Sa. Mediteaza putin la aceste argumente ………
    15 Daca voia :Lui ar fii ca oamenii sa fie bolnavi de ce a trimes Isus pe ucenici sai vindece (luca 9;1-2)
    16 Isus sa coborit sa faca voia tatalui…(matei 8 17) El a luat asupra Lui neputintele noastre si a purtat boalele noastre..
    17……Hristos ne-a rascumparat din blestemul legii,facindu-se blestem pentru noi,
    – fiindca este scris:-Blestemat e oricine este atirnat pe lemn
    – In blestemul legii sunt cuprinse toate bolile cunoscute si necunoscute (deut.cap.28) Aceste blesteme Isus a luat asupra Lui.(galateni3.13)

    iulie 23, 2011 la 1:29 am

  12. Comentariul de mai sus nu tie l-am adresat, ci la un pastor care a pus in practica Cuvintul si a scapat de doua boli.Eu inteleg ca tot ce e rau vine de la diavolul si tot ce e bun vine de la Dumnezeu.Multi pun intrebarea :-…de ce atitea razboaie de ce mor unii de foame,de ce atitea calamitati ? etc. Sunt sigur ca nu Dumnezeu este responsabil.
    Pe pamint functioneaza doua imparatii…Cei care nu apartin de imparatia Lui Dumnezeu sunt responsabili de tot raul ce se intimpla pe pamint, pt.ca Dumnezeu a dat vointa libera la oameni si le respecta optiunea..Cei ce asculta de Dumnezeu au asigurat protectia (duh,suflet, trup) Pentru cei ce vreau sa traiasca fara Dumnezeu, consecintele sunt dezastruase
    Este o lege care functioneaza in ambele imparatii…Legea semanatului si a secerisului..
    Daca cineva investeste timpul lui ,banii lui in imparatia acestei lumi …de acolo va secera si roadele, dar daca investeste cineva in imparatia lui Dumnezeu va avea un seceris minunat…

    iulie 23, 2011 la 2:05 am

Lasă un comentariu